Nog steeds geen TA

• B

We zijn nog steeds aan het wachten op onze TA.. Begint zo langzamerhand wel erg lastig te worden hoor.. We willen graag weten wanneer we kunnen vertrekken…

Dan wacht je eens een keer niet op de LOA en dan lijkt de TA ook steeds langer op zich te laten wachten…

Onze ondertekende LOA is 10 mei richting China gegaan.. Dus hij kan natuurlijk ieder moment komen…

Hoe lang hebben andere mensen erop gewacht???

• F

Ik weet het niet meer precies, maar wij hebben ook zeker een maand moeten wachten tot we de voorlopige reisdatum kregen, en daarna nog ong twee weken tot we de exacte datum te horen kregen.

Dus het bericht zal echt een dezer dagen komen. En geloof me, het wachten na de TA duurt dan nog langer. Hoe dichter je bij je kindje in de buurt bent, hoe langer het wachten duurt…

Succes nog even!

• csekka

VH heeft tegen ons gezegd dat het zo'n 4 tot 6 weken duurt na de LOA voordat je de TA krijgt.

Daar tussen in zit de rekening van reisbureau met een fictieve datum, dan weet je wel in welke buurt je moet denken….

Daar wachten wij nu op…

• B

Wij krijgen bij onze VH geen voorlopige datum of eerste rekening.. Als de TA binnen is vliegen we binnen twee weken en binnen die tijd moeten we zelf de tickets betalen en visum regelen….. NOu ja.. er zijn in ieder geval al 5 weken om dus heel erg lang zal het niet meer duren..Zullen waarschijnlijk begin juli vertrekken

• B

Csekka, wanneer is jullie LOA teruggestuurd naar China dan?? Onze ondertekende LOA schijnt ingelogd te zijn op 16 mei… Een week na opsturen dus…

• pc

Wij wachten nu 4 weken op de TA.

Ik vind het ook lastig hoor, al dat wachten.

Wij hebben meer dan 5 maanden moeten wachten op de LOA en wachten dus nu al weer 4 weken op de TA.

• B

Ja, elk wachten in ieder gedeelte van de procedure is lastig en zwaar…

• DMS

Hoi reisgenootje,

Ook ik zit het net af te speuren om te zien hoe lang het duurt voordat de meesten de TA binnen hebben…. maarja… ook dat maakt niet uit want ik moet weten wanneer die van ons er is!!! (en die van jullie uiteraard, zou wel gezellig zijn als we samen gaan!)

Pffff, wij beginnen er hier ook een beetje gek van te worden! Maar hij moet toch echt deze week komen hoor! (zeiden we vorige week ook al…)

Sterkte voor iedereen die zit te wachten.

B- tot mails!

• sprokkeltje

WIj hebben de loa nu naast ons liggen en die gaat vanmiddag terug gestuurd worden.

Ik begreep ook dat het nu zo n 4 tot 6 weken duurt eer we de TA krijgen en dan een week of 2 a 3 dat we op pad kunnen..

Maar dat is ook maar wat ik zo ontdekt heb op internet. Het is adoptie land…

• B

Ja, je lijft ook gewoon afhankelijk van hoe ze het daar doen.. Onze LOA is 10 mei al teruggestuurd, en geloof dat het vanaf aankomstdatum daar (inlogdatum ) 4 tot 6 weken is (gemiddeld) Nou ja.. Kan echt bij-na niet anders dan dat we hem volgende week krijgen.. We gaan in ieder geval in Juli naar ons meisje.. Alleen weten we nog niet precies wanneer