Adoptiealbum

• B

Ik heb de mijn gister bij shopadopt besteld. Ben benieuwd ….

• N&P

B: heb je het album al? Is het wat?

• B

Ja, heb alles vandaag net ontvangen!! Ziet er prima uit.. Leuke teksten en alles wordt benoemd.. Het is een mooi groot boek.. je kunt de bladzijden eruit halen die niet van toepassing zijn of nieuwe toevoegen… Ook veel ruimte voor verhalen en info over wat je weet van je kindje ( dus wat er traceerbaar is en info van kindertehuis etc.)

Zo kan je kind dat later terug lezen… Daarna gaat het verder met eerste sinterklaasfeest etc…. Beetje als een baby album dus, maar dan met de aandacht op adoptie..

• Saskia

@DMS heb je mijn mailadres ontvangen? Ik heb het via een privébericht naar je gestuurd!

@B begint dat album al bij de VIA?

of bij het voorstel?

• B

Bij voorstel….

• DMS

Nee ik heb nog niets gezien. Stuur je mailadres anders maar naar; boxertje@kpnmail.nl

Ik stuur je het album dan z.s.m. toe.

groetjes

• MariekeR

Hai ik zou het album graag willen overnemen! Heb je het nog liggen? Groeten Marieke

• marieke

hallo,

ik ben helemaal nieuw op dit forum en zal mijn situatie even uitleggen. mijn broer en zijn vrouw zijn bezig om een kindje te adopteren. omdat ik hen heel graag duidelijk wil maken dat ik met ze meeleef en dat het toekomstig neefje of nichtje net zo welkom is als een eventueel biologisch neefje of nichtje, wil ik graag een album voor ze maken waar ze het hele avontuur, als ik het zo mag noemen, van de adoptie in kunnen vertellen en verwerken met foto's. net zoals van die zwangerschapsalbumpjes. maar omdat ik helemaal niet zo thuis ben in adopties weet ik niet wat voor vragen en onderwerpen ik kan verwerken in dit album.

DMS: zou ik misschien ook een kopie mogen vragen, zodat ik een richtlijn heb? misschien een beetje brutale vraag als vreemde, maar ik hoop dat je mijn situatie snapt…

andere tips zijn ook zeer welkom!!

mvg Marieke