aanvraag visum

• DMS

Voor diegenen die twijfelen of ze zelf het visum regelen of dit door een buro willen laten doen…

Wanneer je niet te ver weg woont is het makkelijk zelf te regelen. Het nieuwe kantoor ligt vlak aan de snelweg en is goed te bereiken. Ik heb de formulieren uitgeprint en thuis ingevuld. Aan de balie worden ze gecontroleerd en kan je ze nog verder invullen of corrigeren. Ik hoefde niet te wachten, werd direct heel vriendelijk geholpen. En niet geheel onbelangrijk; vandaag gebracht en vrijdag kan ik ze weer ophalen!

• sprokkeltje

Ik heb gisteren alle spullen opgestuurd naar Visum online.

Deze legaliseerd meteen de statement of approvemt.

Dus hoef ik niet heel dat rondje rond te racen en twee keer naar den haag tuffen.

Is voor mij anderhalf uur enkele reis zonder files.

Als je in de buurt woont kan je het idd net zo goed zelf doen.

• B

Dus bij jou gaat het zeker weten lukken zaterdag over twee week (tu)

• DMS

jaja, vrijdag is het al juli :)-D

• B

Gaat snel hè? :P

• csekka

sprokkeltje Schreef:

——————————————————-

> Ik heb gisteren alle spullen opgestuurd naar Visum

> online.

> Deze legaliseerd meteen de statement of

> approvemt.

Wij hebben hele goede ervaringen met RMexpress.nl

Snelle en persoonlijke service….

• B

En toen had ik toch nog een kruisje verkeerd gezet .. BIj het begeleidingsformulier korten dan 30 dagen verblijf en op de aanvraag zelf 90 dagen.. :S En we hadden alles nog wel zo goed gecontroleerd :)

Ze belden gewoon even van de visumdienst wat het nu moest zijn.. Dus het is uiteindelijk geen heel belangrijk kruisje ..Ach, je bent blond, of je bent het niet he? (:P)

Prima service dus van ze

• sprokkeltje

Super! Ze checken alles goed voor je zo!!

Fijne gedachte..ben benieuwd wanneer ze terug gestuurd worden!

Zag ook op de aanvraag van legalisatie geen plekje om ambassade in te vullen, was geen enkel probleem, doen ze ook gewoon voor je!

• B

Ze zei tegen mij dat we alles dinsdag/ woensdag weer terug hebben.. Ruim op tijd dus..

• DMS

Fijn dat het zo goed geregeld wordt allemaal!!! Hoef je daar niet meer over in te zitten.

Bij het bureau aan de balie neemt de medewerker overigens ook het gehele formulier door waar je bij staat! Ik was bij één formulier de datum “entry” vergeten (stom… ben nog niet eens blond;)), ik kon het gelijk invullen en klaar!

Wij halen ze vrijdag alweer op, hebben ze dus ook ruim op tijd, maar je kunt het maar geregeld hebben!!