sn/ brief/ en wachten pfff

• csekka

@Yuut,

Je kunt ook datgene wat je al hebt al opsturen naar KT. Dan kunnen ze dat al controleren. Wel even in overleg/ met een begeleidend briefje ofzo

Wbt die geboorteuitreksels, die moeten echt binnen een paar werkdagen binnen kunnen zijn. Via internet aangevraagd en binnen 2 dagen binnen hier…. Achteraan bellen wil nog wel eens helpen. Snap niet dat het zo lang moet duren….

• Ri.65

Wij hebben het eerst gefaxr naar K&T. De dingen die je zelf moest maken. De ducumenten zoals “bewijs van goed gedrag” e.d hebben we nagefaxt. Ze konden nu alvast de persoonlijke brief en financial statement ed nakijken en corrigeren. Scheelt een hoop heen en weer gestuur EN tijd!

• Yuut

@ Csekka en Ri.65; Bedankt! Dat is een goede tip, ga daar gelijk achteraan.

Ik had gebeld met de gemeente over die geboortebewijzen, alle vooroordelen over het ambtelijk apparaat zijn weer bevestigd;-) 4 x doorverbonden, 20 minuten ad lijn en uiteindelijk als uitkomst dat ik binnen 48u wordt teruggebeld….degene die dat zei gaf er bij aan dat het momenteel wel erg druk was, en dat als ik maandag niet gebeld ben ik zelf maar weer even moet bellen, het gaat weleens mis met terugbellen. Aargh!

• summer-2424@hotmail.com

@ Yuut bij kind en toekomt is het helaas nu vacantie we hebben de papieren al een tijdje terug geleden op gestuurd heb net gebeld en te horen gekregen dat het langer kan duren met het na kijken van de stukken omdat het vacantie tijd is.

viel eigenlijk een beetje van mijn stoel af ,dat er door vac tijd het niet gelijk nagekeken wordt, baalde er ook wel een beetje van, op mijn werk is het ook vac tijd maar we draaien wel gewoon door ipv op halve kracht de dingen af te fiksen.

dus is het weer langer wachten om te horen of we alles in orde hadden. Ze kon ook geen tijd noemen waneer het dan wel was na gekeken , al met al weer pffff. we gaan maar weer over een weekje bellen om te kijken of het dan hopelijk wel na gekeken is ondanks de vacantie tijd.

• Ri.65

Oh Summer…. hoe is het met jullie??? Ik denk dteeds aan jullie…of jullie al bericht hebben.

Groetjes Ri.65

• summer-2424@hotmail.com

Nee nog geen nieuws helaas niks

• Yuut

Eindelijk alle papieren binnen, na veel gedoe.

Nu opsturen en afwachten, maar ik begrijp van Summer dat dat wel even kan duren….jammer, ik hoopte het voor onze vakantie te redden (eind augustus) maar dat zal wel niet meer lukken. Goed voor het oefenen van geduld….ZEN! ;-)