Wachten op de TA k&t

• sprokkeltje

We hadden een tijdje terug een draad met gegevens over hoelang we gemiddeld wachten op de loa.

Zelf zou ik graag willen weten hoelang mensen gemiddeld wachten op de TA.

En vanaf welke datum je gaat rekenen die 4-6 weken?

Onze loa is op 10 juni in China afgegeven.

WIj hebben deze op 16 juni ontvangen en ondertekend teruggestuurd.

Ik ga ervan uit dat deze een week later ingelogd is in China.

Van deze gegevens uitgaande, zijn we vanaf de inlog datum van de ondertekende loa terug in China, 4 weken aan het wachten nu.

Ik las van iemand die nu al 6 weken wacht ook bij k&t en nog geen TA te bekennen…tenminste, hoop echt dat ze vandaag bericht gaan krijgen!!!!!!!

Ze noemen telkens die 4-6 weken, maar kan dat ook bv nog 8 weken worden? Adoptieland, vrees dat hier alles in kan..

Eigenlijk wil ik een plekje waar we met zijn allen kunnen wachten op die TA, onze harten kunnen luchten, en elkaar door het wachten heen helpen..

Misschien dat deze draad hier een optie is?

• m.r

Zojuist gebeld met K & T, had alweer 2,5week volgehouden om niet te bellen over de TA haha.

Echter heeft Anja het nagekeken maar is er nog niks binnen gekomen voor ons. Ze verwacht hem wel elk moment zij ze..

Dus nog ffies geduld(:P)

• sprokkeltje

Oooohhhhh spannend M.r!!!!!!!

Kunnen we nu echt officieel gaan aftellen..hihihihihih!!!

Voor Csekka vind ikj het echt super geweldig!! Ben zo blij voor jullie!

• m.r

Csekka top dat je de TA hebt en dus dinsdag gesprek wauwieee..Er zit schot in want over een week neem je van iedereen afscheid en dan is t nog 1 nachtje slapen en ga je richting China…

Sprokkeltje, Hopende dat ook Anne2 nog vandaag of morgen telefoon krijgt voor de TA. Dan ga ik er dan gewoon vanuit dat wij hem eind volgende week hebben en 1e weekend aug reizen????

Ach weet ik ook veel hahahaha kriegel wordt je ervan

• sprokkeltje

Ik heb dat gevoel ook wel, zeker als ze tegen jou zeiden dat ze die TA elk moment verwacht. Zouden ze bericht krijgen als ze loas en Ta s vanuit China opsturen hier in ned??

• bd

Wauw csekka,

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! Geweldig, ik had ook zo gehoopt om vrijdag af te reizen maar helaas dat zal er niet meer in zitten.

• bd

hoi Anne2,

Heeft K&T nog iets tegen je gezegd over wanneer dan misschien wel of dat de TA eraan zit te komen?

Tegen mij zei ze dat volgende week vrijdag niet meer ging lukken.

Onze dochter is 3,5 jaar en inderdaad is het erg jammer dat je niet kan aftellen. Ze zegt nu steeds: nog 1 brief en dan gaan we naar China.

Onze zoon verblijft al 2 jaar in een kindertehuis en ik wil hem nu zo graag ophalen en meenemen naar ons huis en zijn nieuwe kamertje! Bijna iedere dag sta ik daar naar dat lege bedje te kijken. Pffffffffffff

• sprokkeltje

Meiden, ik hoop echt dat we allemaal zsm die TA in huis krigjen.

Want we willen allemaal maar 1 ding, en dat is ons kindje ophalen!

Ik duim voor jullie allemaal!

• sprokkeltje

Een nieuwe week.. nieuwe ronde nieuwe kansen….

Dus duimen dat er deze week heel veel Ta s binnenkomen!!

Vroeg me af, krijgen de vgh vanuit china een seintje als de ta s of loas verzonden zijn eigenlijk?

• Ri.65

Het is ook verdraaid rustig…. helemaal trouwens… Geen voorstellen, geen LOA's, geen TA's …. Het wordt tijd dat er weer een beetje actie komt.

Groetjes Ri.65