Maandagnacht komt er weer een nieuwe shared list uit! Succes alle wachtenden!!!!!
(waar zijn jullie? het is hier zo rustig de laatste tijd…….)
Ja hoor, ik ben d'r nog. ()
Ik denk dat vele (voorheen wachtenden) inmiddels bemiddeld zijn.
Ik wil ook zo graag…. we wachten al vanaf december. We hebben ons helemaal ingesteld om 2011 goed af te sluiten, maar dan moet dat telefoontje niet meer zolang op zich laten wachten.
Maar goed, als het dan langer duurt, is het het ook allemaal waard natuurlijk.(
Succes alle mede-wachtenden,
omfie
Wij staan op de wachtlijst bij K&T, de papieren zijn in februari verstuurd. Wat ik eigenlijk ook graag zou willen weten of er mensen zijn die een voorstel hebben gekregen na aanleiding van de vorige shared list (Juni)? Ik ben al weken aan het kijken naar blauwe en/of roze wolken, maar het is wel erg rustig op het moment. Hopelijk heeft er toch iemand goed nieuws gekregen.
wdg
summer6974 Schreef:
——————————————————-
> Het is inderdaad stil met voorstellen. Hopelijk
> komt daar volgende week verandering in. Omfie voor
> jou zal het toch niet lang meer duren, volgens mij
> zijn er niet veel mensen die nog langer wachten
> dan sinds december. …
Oh, ik hoop het zo!!!X(
Ik heb dinsdag zelfs de hele dag vrij gevraagd. Moet ‘s middags naar de tandarts en wil niet ’s ochtends het risico lopen op mijn werk gebeld te worden.
Mijn telefoon ligt dus naast mijn bed dinsdagochtend.
Voor de andere wachtenden: ook heel erg veel succ>
Omfie ik duim voor jullie!!! (laat je wel wat horen hier, ik ben superbenieuwd)
Voor onszelf hoop ik ook stiekem op een voorstel, maar ik reken er niet op, dat is helaas niet reëel. Onze docs zijn in maart ingelogd. Ik maak me wel zorgen over hoe lang we nog moeten wachten, maar wat je zegt het zal alles waard zijn achteraf.
Wdg, er staan op: http://overdemuur.nl/adoptielinks/ wel een aantal recente roze/blauwe wolken. Altijd leuk om te lezen, maar het mogen er gerust meer zijn! Er is dus in juni wel e.e.a. gebeurt. Maar volgens mij vooral bij K&T en Meiling. Ik wil ook WK-wolken zien……
Succes allemaal.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?