blog afreizen

• Omfie

Hallo,

Ik lees dat er diverse stellen deze week gaan afreizen richting China. Zelf wacht ik nog op een voorstel. Ik zou het leuk vinden om jullie te volgen via een eventueel weblog (als dat mag natuurlijk). Zijn er stellen die een weblog bijhouden en zou ik daarvan eventuele adressen mogen? Ik vind het zo spannend voor jullie allemaal en wil graag wat voorpret voor als het bij ons zover is.

Groetjes,

Omfie

• Fayle

Hier nog iemand die jullie graag zou volgen!

Gr Fayle

• mam2boys

Ik vroeg het me vandaag ook af. Ik zou jullie graag volgen.

Wij hopen eind van het jaar naar China te gaan om ons kindje te ontmoeten.

Groet,

S

• sprokkeltje

Wij reizen dus vrijdag af..samen met 4 andere stellen waarvan we het weten. Straks de afreismiddag.

Ik zou heel graag een weblog bij houden, iemand tips waar ik die op een makkelijke manier kan maken?

Lijkt me ook handig om dan uit te printen en in het adoptieboek bij te sluiten!

Van andere reisgenootjes weet ik dat ze al een weblog hebben, die komen vast nog wel even kijken in deze draad.

• m.r

sprokkeltje

je kun heel handig een site aanmaken op waarbenjij.nu en daar je reisverslagen op maken en foto's plaatsen e.d. erg leuk.

Natijd kun je er via die site een boewerk van laten maken waarin dan dus als je verslagen, foto's en reacties staan van iedereen uit je omgeving. Zo leuk heb ik ook gedaan toen ik in Kenia was.Echt aanrader en de site is gratis. Alleen extra fotoruimte kost geld en als je extra functies wil kun je vipper worden en betaal je iets. het af laten drukken kost uiteraard wel geld.

• MCP

Ja, op waarbenjij.nu is het echt heel handig en goed om te weten dat die ook werkt in China.

Niet alle weblogs werken in China, volgens mij Blogger o.a. niet.

• N&P

Ik zou het ook leuk vinden om met mensen mee te lezen!

• HenS

ja ik ook. lijkt me erg leuk!

als wij gaan dan hou ik ook een blog bij via waarbenjijnu!!

gr HenS

• Karen K.

Helaas nog geen voorstel, maar wel een blog.

Niet dat ik hier nu heel fanatiek op plaats, maar wie weet gaat dit veranderen na HET telefoontje!

www.mikadroom.web-log.nl

Eind 2008 was deze blog wel toegankelijk in China ('voorproef'-vakantie).

Wie volgt?!?

Groetjes, Karen K.

• N&P

Hey Karen,

Leuk om jouw weblog te lezen! Wij hebben er ook een bij web-log, dus ik ben blij dat ie China-proof is! Wij zijn nog voorin de procedure (we wachten op het gezinsonderzoek), maar houden al een weblog bij. Oa van de via enzo. Mocht je mee willen lezen, stuur me dan even een berichtje. Ons weblog is namelijk niet openbaar.

N&P