Zijn er hier mensen die toevallig ook naar de Meilingdag op 17 september gaan?
Zijn er hier mensen die al via de site van Meiling kaartjes hebben besteld? Ik wilde het net proberen, maar het gaat niet echt lukken. Als ik aangegeven heb hoeveel kaartjes ik wil, krijg ik een totaalprijs in beeld. Die is goed. Dan moet ik verder om mijn adresgegevens in te vullen en staat in 1x het bedrag op nul en zijn de aangegeven kaartjes verdwenen. Ga ik dan weer terug om de kaartjes weer aan te geven, dan moet ik de duurdere kaartjes van Ouwehands betalen… Erg vreemd??!! Ik zal het straks nog maar eens proberen…
Wij hebben net kaartjes besteld voor de Meilingdag, maar pas na een keer of 5 proberen ging het goed. Wat jij beschrijft, Nicole70, hadden wij ook. Foutje in 't programma…? Ik heb Ouwehands nog gebeld. Zij wilden al mijn gegevens gaan noteren (zodat we bij de kassa tegen Meiling-tarief tickets konden kopen op 17 september), maar toen deed ik poging 5 en lukte het.
Ouwehand gaf wel aan dat tickets met korting wel aan de kassa te krijgen zijn, en dat de verkrijgbaarheid daarvan op dit moment (4 sept) geen probleem zijn.
Tot de 17e!
N&P
——————————————————-
Nicole70 Schreef:
——————————————————-
> Zijn er hier mensen die al via de site van Meiling
> kaartjes hebben besteld? Ik wilde het net
> proberen, maar het gaat niet echt lukken. Als ik
> aangegeven heb hoeveel kaartjes ik wil, krijg ik
> een totaalprijs in beeld. Die is goed. Dan moet ik
> verder om mijn adresgegevens in te vullen en staat
> in 1x het bedrag op nul en zijn de aangegeven
> kaartjes verdwenen. Ga ik dan weer terug om de
> kaartjes weer aan te geven, dan moet ik de
> duurdere kaartjes van Ouwehands betalen… Erg
> vreemd??!! Ik zal het straks nog maar eens
> proberen…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?