legalisatie notaris voor china

• summer-2424@hotmail.com

hallo

we zijn bezig een notaris te vinden hier in de kop van noord holland die de papieren voor china wil legaliseren

ik kan vroeg my af wat jullie er voor betaals hebben, voor het zetten van de twee stempels.

Want kan het niet vinden hier op het forum, dan weet ik ongeveer de richtprijs hiervan.

wie kan mij helpen.

de rest van de prijzen rechtbank , rondje den haag weet ik al

gr summer

• pepe

Wij hebben rondgebeld, kosten variëerden van 25,- tot 150 euro…

Het is overigens wel net iets meer als 2 stempels; ze binden het ook mooi in, met naald en draad en een heuse verzegeling (ziet er best stoer uit)

hoi pepe

dank je wel ik ga morgen zeker even rondbellen want dat is best een groot verschil en fijn te weten van dat inbinden we wilden ak bellen hoe dat ging, maar thanks nu weten we het

we hopen dan gelijk ook naar de rechtbank te kunnen in de zelfde dag .

en dan op naar den haag.

we zijn al blij dat de papieren nu in orde zijn, heeft ons veel moeitte gekost , elke keer was het niet in orde. vandaag voelt het weer een stukje dichterbij

• pepe

Fijn!

Wij hopen binnekort ook weer te kunnen starten met verzamelen :-)

• csekka

Onze notaris heeft het gratis gedaan.

Ik heb er hier in de regio (amersfoort) meerdere gevonden die dat deden. Dus wel goed zoeken…. Vaak weten ze zelf niet goed wat er moet gebeuren en rekenen ze een soort van uur tarief. Terwijl het best meevalt….

Dus doorvragen en misschien een beetje “zeuren”.

• B

Die van ons deed het ook gratis.. Gewoon gevraagd bij het tekenen voor ons huis… Ze zei als het zover is breng het maar en dan komt het goed.. En dat was dus ook zo… Ze hebben de papieren zelfs nog bij de rechtbank gebracht.

heb er eentje gevonden die niet zo duur is, gratis helaas nog niet, prijzen zijn niet te filmen van 22.95 per blad door te kijken alleen al en dan de stempels ook nog ff , maar goed ben blij voor 15 euro als het goed is is het dan in orde donderdag hopen we,

dan gaan we zelf naar re rechtbank gelukkig zit dat om de hoek dus dat is wel te doen.

Pepe@ nog bedankt voor je tip om even rond te bellen kost zeker even tijd maar scheelt een hoop geld.

Hangt het eigenlijk ergens van af dat je misschien weer kan beginnen??

hoop dat het dan snel is

op naar donderdag voor ons

• pepe

summer…

van de volgende fase:)

We starten een nieuwe procedure

hoi pepe

Dat is leuk om te horen, gelukkig heb je al ervaring een beetje met alle papieren te verzamelen hoe en wat, evengoed succes en hopelijk kan je snel naar den haag toe

rondje den haag gedaan vandaag, ondanks het slechte weer samen toch thuis gekomen met een warm en blij gevoel.

Volgende week weer terug om de papieren op te halen dan kunnen we het opsturen.

Het voelt als weer een stukje dichtbij, op de ambbasade was er een super aardige mevr die ons hielp , en maakte een praatje met ons over adoptie en hoe fijn ze het wel niet fijn , ze vertelde uitiendelijk zelf ook geadopteerd te zijn =)

op naar volgende week

gr summer