veel verschillen

• HenS

hoi

wat mij toch wel opvalt is dat er veel verschillen zijn.

de 1 wacht 6w op de TA en de andere nog langer.

de een hoort 2wkn voor het afreizen dat ze mogen gaan en de ander 4wkn.

wij hebben zelf 4wkn geleden de LOA getekend (bij het ophalen van foto's van onze mooie zoon)en wachten nu op de TA. Onze VGH zei je moet rekening houden dat je ongeveer nov afreist.

nou als ik het zo bekijk zijn we volgens mij veeeeeeeeeeeel eerder aan de beurt!

hoe kan dat eigenlijk? ligt dat aan VGH?

gr HenS

• mamainspee

Hoi HenS,

Ik denk dat het niet zo zeer aan de vergunninghouder ligt, de één moet lang wachten en de ander maar kort.

Elke procedure is weer anders, ongeacht uit welk land je adopteert.

In adoptieland is één ding zeker en dat is niets is zeker. ;)

Wachten duurt lang, maar heb geduld voordat je het weet heb je je zoon in je armen. :)

Succes met wachten!

• Titia

Hoi HenS,

Wij zijn ook bemiddeld door Meiling en ons was in december voorspeld dat we in augustus zouden reizen. Ik had met wat rekenen al ingeschat dat dat eerder zou zijn waarschijnlijk……. en zie we vlogen half juni richting China.

Ik vermoed dat ze het wat ruim inschatten om teleurstelling te voorkomen. Als je het te gunstig inschat, stel je mensen teleur natuurlijk, zeker omdat iedereen die dan eindelijk een voorstel heeft al zo vaak zo lang heeft moeten wachten. Als het dan nog langer duurt dan je gedacht had en dan je vergunninghouder gezegd heeft….dan krijg je boze mensen.

Ik denk dus dat je gelijk hebt en dat jullie al veel eerder naar China (toch??) gaan.

Superspannend en een onwerkelijke tijd als je zo de laatste maanden afwacht.

Groet, Titia