web-log.nl

  • MCP

    Heeft er hier iemand enig idee hoe lang al die leuke adoptie-logs die ik volgde, maar die van web-log.nl zijn, nog uit de lucht zijn?

    Echt jammer als je nu je kindje aan het halen bent en niemand kan je log volgen.

  • pepe

    Ik weet van de mensen die ik volg dat ze een ander log hebben gestart, maar het is inderdaad van de zotte dat je nu al bijna 2 weken niet te volgen bent…. het valt me nu pas op hoeveel mensen web-log gebruiken….

    Of gebruikten….

    Via twitter en facebook kun je info krijgen, maar of dat accuraat is…. vorige week zouden ze al in de lucht komen, maar die mededeling krijg ik nog steeds….

  • N&P

    Ja echt heel balen! Gelukkig zijn wij nog niet in China (helaas duurt dat nog wel een poos), maar hebben wel zo'n weblog. Ben blij dat dit nu is en niet als je je kindje bijna kan ophalen. Zo irritant! Hier verliezen ze een hoop klanten en adverteerders mee denk ik; en terecht!

  • Marièlle67

    Gisteren twitterden ze dat ze de data terug hadden gezet en nu bezig waren met het terugzetten van de reacties. Maar hoe lang dat dan weer gaat duren…

  • Karen K.

    Ook ik wacht in spanning af wanneer we weer ‘live’ zijn.

    Ze geven bijna elke dag wel een update, maar telkens blijkt er weer iets tegen te zitten…

    Even geduld dus, maar dat zijn we in adoptieland inmiddels wel gewend!

    Groetjes, Karen K.

    www.mikadroom.weblog.nl

  • MCP

    Is er al nieuws wanneer dit weer goed komt?

    Alle weblogs van “over de muur” zijn nog steeds uit de lucht.

    Heel erg jammer.

  • Marièlle67

    Ze sturen af en toe een update via Twitter maar nog niet de update dat het weer in orde is of op korte termijn komt….helaas.

  • ladie77

    Het laatste deel van het webadres is veranderd in welog.nl in plaats van web-log.nl

    De meeste weblogs zijn weer in de lucht maar zien er wel anders uit.

    Gr

  • Marièlle67

    Mijn ene weblog is wel weer in de lucht maar daar ontbreekt alle content, zowel tekst als foto's, de ander is uberhaupt nog niet in de lucht. Heb inmiddels verzoek bij de helpdesk neergelegd om duidelijkheid te geven hoe en wat maar daar zijn ze nog mee bezig.

    Ik heb wel het idee dat ze mensen die via Twitter vragen stellen met voorrang proberen te helpen.