Tickets Colombia

• Yv

Wij hebben zins gister een voorstel gekregen van een zoon, en mogen als het mee zit over 5 a 6 weken afreizen naar Colombia.

Heeft iemand ook nog tips voor deze reis en waar we niet al te dure tickets kunnen kopen. En hoe dat werkt met een open ticket….

Graag hoor ik van jullie

Yv

• Ing2

Gefeliciteerd.

Wij wilden eerst ook heel graag uit Colombia adopteren, maar ik heb begrepen dat de wachttijd heel lang is.

Ik heb geen idee wb tickets. heel veel plezier iig!

Groetjes Ing

• Enjoy

Kijk eens bij vakantiewinkel of govolo, weet niet of ze op colombia vliegen maar ze hebben wel vaak aanbiedingen.

Succes en gefeliciteerd

• grace

Heeft WK jullie geen tips gegeven?

Wij hebben via wagon litz ( in den haag) geboekt. Want je kunt wel een goedkoop ticket hebben maar je moet ook opletten

welke voorwaarden er aan een ticket zitten. Kun je de einddatum nog veranderen, en zo ja kan dit gratis of niet, heb ik recht op een gratis binnenlandse vlucht ( bij avianca wel).

Wij hebben de begin en eind datum meerdere keren moeten veranderen en dat hebben ze prima voor ons geregeld!

En natuurlijk gefeliciteerd met jullie zoon, wij hebben ook een colombiaanse zoon :)

Veel plezier in het o zo mooie Colombia, zou zo in de koffer mee willen maar jullie hebben vast geen ruimte over;)

gr Grace