Adoptie Polen en FAS

• csekka

Als je nu intake hebt bij KT voor polen, moet je al aangeven dat je open staat voor alle mogelijke vormen van FAS. Anders word je al niet op de lijst gezet. Dat wil niet zeggen, dat je ook daadwerkelijk een kindje krijgt met FAS, maar je moet er dus wel rekening mee houden.

• BG

In nabije omgeving heb ik met een kind met FAS te maken. Ik vind dat je als ouders heel veel in huis moet hebben om een goede ouder voor die kinderen te zijn. dat is echt niet iedereen gegeven. Wees daarom kritisch naar jezelf of je ook in het slechtste scenario nog de juiste ouder bent. Verwacht niet van de vh dat die precies aan kan geven hoe ernstig de situatie van een bepaald kindje is. Er is een FAS-poli bij de Gelre ziekenhuizen waar vast meer info voor handen is.

• Simone30

Hoi,

Inderdaad de group met de Duitse structuur. Het is een relatief rustige groep maar wellicht een start punt voor jullie.

En ik heb je prive een berichtje gestuurd maar weet niet of het binnen is gekomen…

• Nathalie

Ik heb geen ervaring, maar ik heb een documentaire erover gezien op tv en ik vond het vrij heftig….

• Melle

Hoi Joost

Ik heb je prive geschreven. Laat even weten of je het hebt ontvangen.

WS