visum aanvragen

• HenS

wij kunnen visums aanvragen. toen zag ik anwb visumonline.nl

ik dacht die neem ik! paspoorten kun je in leveren bij anwb winkel, maar wat een vragen stellen ze allemaal! is dat bij elke visumonline internetsite zo? en moet ik een single entry nemen? en dan word er gevraagd om een enkele of dubbele? best een gedoe!

wie kan mij helpen!

gr HenS

• MCP

Als je op de site kijkt van China Visum Online dan kom je ergens een voorbeeld tegen van een ingevuld formulier.

Vul in wat je weet en bij twijfel bel je gewoon even met de ANWB of je laat die vraag even open en vult hem in de winkel in.

Ik weet het zo niet meer uit mijn hoofd wat je allemaal in moet vullen. Wel dacht ik ook even: oeps. Maar als je eenmaal aan het invullen bent dan valt het wel mee. Je moet in elk geval invullen dat je als toerist naar China gaat. Nergens “adoptie” invullen.

• m.r

Hoi hoi

Wij hebben het laten doen door chinavisumonline.nl deze mensen zijn erg netjes en correct en handelen alles voor je af. Je kunt formulieren downloaden, het volgt zich vanzelf. Kom je er niet uit mag je ze altijd bellen en dan helpen ze je stap voor stap. Je moet overigens een single entry aanvragen. Gaan jullie samen dan vraag je dus voor elk 1 aan. Ook staat op de site een duidelijk voorbeeld, heel veel succes! Heb je de legalisaties al gedaan? dat kan ook allemaal daar gedaan worden en scheelt je heen en weer gereis.

Gr m r

• metameulenbelt

Hallo HenS,

Het gaat om China? Ik heb het via http://www.visumchinaonline.nl/ gedaan, dat is de goedkoopste en werkt prima.

Je kunt een single entry nemen (je gaat één keer China in en uit). Ja, het visumformulier is even een gedoe en je moet nauwkeurig lezen en invullen.

Groetjes,

Meta

• MCP

Als het goed is hoeft H&S geen legalisaties te doen want ze gaat met Meiling en die laten de St. of Appr. niet legaliseren, alleen K&t doet dat ( zijn al veel topics over geweest).

Dus er valt niets meer te legaliseren denk ik. Was tenminste bij ons zo.

• HenS

ik vond anwb wel makkelijk! kost 12,50 per persoon/zending extra

ik ga er morgen nog wel eens goed voor zitten! we vliegen 8 okt dus ik wil het deze week wel in orde hebben

• csekka

wij hebben het laten doen via RMexpress.nl

Een kleinschalig bedrijfje wat heel goede service levert.

Let wel dat de kosten veranderd zijn, visums gaan nu ook via een tussenbureau, dus de kosten zijn hoger geworden..

• HenS

MCP

waarom nergens adoptie invullen?

gr HenS

• MCP

Schijn je nooit te moeten doen bij een visum, bij onze andere kids - ander land- moest het ook niet.

Ik snap het ook niet helemaal. Schijnt veiliger te zijn. Soort taboe op adoptie.

Ze hebben toch ook alle adoptiepapieren gezien op de Ambassade ( bij ons was legaliseren en visum nog beide op de Ambassade) dus 1 +1 = 2 zou ik denken.

Maar al dit soort dingen vertellen ze je op het afreisgesprek……dus…nog even geduld…wanneer hebben jullie dat gesprek?

Ik dacht; wat moeten ze me daar nu nog vertellen. Maar het duurde van 19.30 tot 23.15 uur! Je krijgt zoveel te horen en het is reuze gezellig!

• HenS

we hebben 22 sept afreisgesprek het begint om 19uur. we gaan met 3 stellen naar china.

dus de visum kun ik ook na het reisgesprek nog aanvragen?

dan kan ik beter wachten