nieuwe lijst

• summer-2424@hotmail.com

zag net dat er weer bij kind en toekomst sn op staan,

• summer-2424@hotmail.com

zag net dat er bij kind en toekomt weer nieuwe kindjes opstaan .

19 september 2011:

Ca: een net 1 jarig jongetje met één misvormde onderarm, pols en handje.

Cb: een bijna 2 jarig jongetje met afwijking aan geslachtsorgaan, waaronder kleinere penis.

Cc: een ruim 7 maanden oud meisje geboren open lip (zijkant), één misvormde oorschelp en een ongeopende anus, welke reeds is geopereerd.

Cd: een 21 maanden oud jongetje met cardiomyopathie.

Ce: een 14 maanden oud meisje met een gecompliceerde aangeboren hartafwijking o.a. transpositie van de grote arteriën.

gr summer

• F

Zie er toch wel weer een aantal opstaan waarvoor toch wel ouders moeten zijn te vinden…

• Fayle

Hoi Summer,

Jeetje, twee van deze kindjes zijn hier (zoals ik nu kan zien) meer dan welkom!!

Ik ga morgen meteen K&T bellen voor meer informatie.

Gr Fayle

• m.a.r.i.j.

ik snap niet dat deze kindjes niet gewoon te matchen zijn via de normale route?!

ze zijn vrij jong, en bij voorbeeld 1 misvormd armpje, daar moeten toch mensen voor open staan?

ik blijf me verbazen!

• N&P

Ik ook! Hebben ze deze kindjes dan geblocked van de shared list, of zijn dit al special focus kindjes?

• pepe

special focus kindjes, anders kunnen ze niet op de site komen, dan moeten ze ze locken met de gegevens van de ouders die ze in gedachten hebben.

4 vd 5 kindjes zouden hier in ons gezin zonder twijfel welkom zijn….. niet te geloven dat ze niet gewoon te matchen zijn…

• sprokkeltje

Ze zijn wel te matchen hoor!

T is de manier van werken van k&t, die werken voornamelijk via de sf lijsten.

Er zullen veel ouders schrijven nu!

• B

Meiling matched wel gewoon zelf van de special focus lijst.. (zijn in principe ook kindjes die om wat voor reden langer dan 2 maanden op de lijst staan) Dus het kan wel anders.. Nu geeft het onnodig stress bij de aspirant ouders en het is volkomen waanzin natuurlijk als je iemand in je bestand hebt die te matchen is.. Die moet dan ook ineens schrijven..

Bovendien zitten er een aantal niet echt direct schokkende sn tussen (wat mij betreft) dus het blijft vreemd.. Onze dochter stond overigens ook op de SF lijst Meiling maar dat was dus omdat haar dossier niet gelocked was omdat haar medische gegevens niet up to date waren. Dit is ook de reden geweest om eerst een recent rapport op te vragen en vervolgens pas het voorstel bij ons neer te leggen.

• Nathalie

Hier komen vast en zeker spoedig ouders voor!!!! In ieder geval voor de bovenste 3 en hopelijk ook voor de anderen…. Voor mensen die op deze kindjes gaan schrijven, heel veel succes!