Meer info vragen SF kindje??

• Enjoy

Hallo allemaal,

Weet iemand of je meer medische informatie kunt vragen over een sf kindje? En krijg je die info dan ook gelijk of krijg je die alleen als je een brief schrijft en daadwerkelijk wordt uitgekozen?

Kortom als je een kindje ziet waar je op wilt schrijven kun je dan de medische gegevens opvragen (K&T) en krijg je die dan ook?

Alvast dank.

• summer-2424@hotmail.com

hoi

ik heb zelf ervaring van niet , heb toen een voorstel gehad deze kan je lezen , staan ook andere op met hun ervaringen bij K&T

je kan het vinden op “ voorstel niet veel info ”

gr summer

• Fayle

Ik kreeg wel wat meer info dan op de site vermeld stond. Ligt er bij K&T heel erg aan wie je aan de lijn krijgt. Niet goed, maar zo is het wel helaas.

• B

En wie weet komt het kindje wat aan jullie is voorgesteld binnenkort op deze lijst.. Het is toch wat allemaal..

En het moet toch niet uitmaken wie je aan de lijn hebt??

• Yuut

klopt, die ervaring heb ik ook, al zeiden ze tegen mij dat ze vrijwel altijd (iets) meer info hebben dan op de site staat, maar geen volledige dossiers en dat het per kindje verschilt wat ze verder kunnen zeggen. Wij hebben nu 3 keer geschreven en elke keer eerst even gebeld, en elke keer wel iets meer gehoord, maar niet heel veel.

Succes!