shared list (sept 2011)

• B

Oh eindelijk maar dan toch ?? (jullie liepen een paar weken achter ons) Wij zijn inmiddels al bijna twee maanden thuis met onze meid.. Van harte !! Ik keek echt steeds op jullie site of het al zover was …En nu is het toch zover.. Dus sinterklaas is geen zeepbel voor jullie.. !! ;)

• Karen K.

We stuiteren hier nog lekker door….

WK is idd de VH, geen idee hoeveel er deze keer in totaal gematched zijn (ws. 4)…

Hopenlijk is weblog.nl vlug weer bereikbaar, zodat iedereen gezellig mee kan lezen!

Sinterklaas 2011: wie weet zijn we dan (bijna) in China? Zelf verwacht ik pas eind dec. te gaan.

Heeft iemand een idee hoe lang dit kan zijn? Ons dossier ligt al sinds 2008 in China en we zijn al door de review (N-SN-traject).

X( Groetjes, Karen K.

• MCP

Recent hebben vrienden via WK hetzelfde meegemaakt. Ok overgestapt van N naar SN en reeds lang ingelogd.

Hun tijdsbestek - zegt natuurlijk niks over het jouwe, maar toch…- voorstel nov.2010, afreizen maart 2011.

Afreizen duurde ietsje langer omdat Kerst/Oud en Nieuw en het Chin. nieuwjaar ertussen zat.

• m.r

Super!!!! Van harte met die mooie BLAUW lucht en die heerlijke zon die volop straalt voor jullie!!!

GR M R

• Omfie

Hoi Karen,

Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Wij hebben vorige maand het voorstel van onze zoon gehad. Vorige week heb ik nog contact gehad met WK en die gaven ons aan dat ons dossier nog niet door de review was. Onze verwachting is dat we begin januari vertrekken (of misschien zelfs tussen kerst en nieuw).

Succes met wachten,

Omfie

• B

Hoi Karen , wij hadden de LOA al met voorstel maar ik geloof dat ze niet zo lang hebben gewacht op de LOA.. Wij hebben ongeveer dezelfde inlogdatum. Als je door de review bent gaat het over het algemeen sneller..Maar je zit zowiezo op een maand of twee en dan de TA nog dus op zijn vroegst zullen jullie alles met drie maanden hebben denk ik.. dus dat zal dan eind december zijn dus januari afreizen ?? Is maar even gokken hoor.. wij hadden de LOA bij voorstel op 26 april en zijn in juli afgreist..

• summer6974

Gefeliciteerd Karen! Ook ik volg je blog al een tijdje en dat zal ik zeker de komende tijd blijven doen. Geniet van deze tijd en ik hoop dat de laatste wachttijd voorbij vliegt. Zou wat zijn, als het dit jaar nog lukt om af te reizen!!

• sprokkeltje

Wij kregen het voorstel 4 april (gematched 16 maart) en vertrokken 5 augustus naar China om ons zoontje. Onze documenten zijn op 9 maart naar China gegaan, en ik geloof de 20e ingelogd. Dus wij hebben in totaal van voorstel tot vertrek 4 maandjes gewacht!

Was via het SF programma van k&t.

• Hermine

Wordt er via Kind en toekomst eigenlijk nog wel via de shared list gematched ( China) of alleen via het special focus programma? Ik zie veelal maching via wereldkinderen en meiling.

• Paulina C.

Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Weet iemand ook of de kindjes die via het nieuwe one-to-one support program worden voorgesteld, ook op de website komen? Of worden die gewoon aan de wachtende ouders gematcht?