boek: Wiebeltje (het adoptiekonijntje) van K. Grey

• Ralph&Marloes

Hallo allemaal,

We zijn op zoek naar het boekje "Wiebeltje (het adoptiekonijntje)''.

Tijdens één van de bijeenkomsten van SAV kwamen we dit boekje tegen.

Het is echter nergens te verkrijgen en we hopen dat er iemand op dit forum het boekje heeft en wil verkopen.

M.vr.gr.

Ralph & Marloes

• 2boys

Beste Ralph en Marloes

Het is inderdaad niet meer te verkrijgen. Nu vind ik persoonlijk de tekst in het boekje niet helemaal super. Ze zeggen we zijn niet je echte vader en moeder. Persoonlijk heb ik daar wat moeite mee. Wat ik persoonlijk een leuker boekje vind, is de Lamboeroe. Een lammetje dat opgroeit bij een kangaroe.

Erg leuk prentenboek met mooie tekeningen en een mooi verhaal.

• m.r

Hallo

Wij hebben de Lamboeroe ook kado gekregen en hij is geweldig qua verhaal en prenten. Onze zoon van net 2jr vind hem nu al leuk en is nog maar een kleine 2mnd bij ons..

• Ralph&Marloes

Bedankt voor jullie reactie!

We gaan het boekje over de Lamboeroe meteen bestellen!

gr.

Ralph & Marloes

• MSA

Een ander leuk boekje is “Het liefste kindje van de hele wereld”, te bestellen op http://www.libeboek.nl/kinderboeken.html. Een heel mooie beschrijving van het adoptieverhaal, met Afrikaans getint kindje.

• m.r

Tip: Rosita is ook een adoptieboek die prima te lezen is..

En een adoptie in kindertaal duidelijk weer geeft (beknopt uiteraard)

• Paulina C.

Je hebt hiervan ook het liefste kindje van China, gericht op Chinese adoptiekinderen. Inderdaad een heel leuk boekje.

• jildou_tjittie@hotmail.com

Hoi,

Je kunt het op marktplaats proberen.

Daar heb ik laatst zelf op geboden , helaas had iemand anders een hoger bod. Maar word dus wel eens aangeboden. Misschien bol.com?

Gr J

• Ralph&Marloes

Hallo allemaal,

Nogmaals bedankt voor alle waardevolle tips!

Groeten,

Ralph & Marloes