Welke weblogs werken in China?

• N&P

Hallo allemaal!

We zijn een weblog gestart over onze adoptieprocedure, maar dit is via web-log. Zij hebben problemen met de overgang naar een nieuw systeem waardoor ons blog er nu al bijna 3 maanden uit ligt. We willen daarom dus een nieuw blog starten. Voorwaarde voor dit blog moet wel zijn dat we het ook kunnen openen in China.

Weet iemand welke blogs geschikt zijn?

N&P

• csekka

wij zijn 17 augustus thuisgekomen en hebben een blog bijgehouden via waarbenjij.nu.

Werkte perfect. Ook achteraf heel simpel een boek van te maken/bestellen.

• m.r

waarbenjij.nu echt ideaal en een geweldig boekwerk voor later te bestellen

• N&P

Ja, dat heb ik inderdaad ook al bekeken; vooral van dat boek leek me leuk.

Ik ben alleen nu natuurlijk al begonnen omdat we ook de procedure beschirijven e.d. Ook met achtergrondinfo over allerlei thema's. Dus ik moet even kijken of ik dat ook handig erin kwijt kan.

Iemand nog andere tips?

• pepe

ik ben helemaal weg van shutterfly.com

Kun je veel meer “eigen” maken, heel veel mogelijkheden en onbeperkt fotoruimte.

Als je een voorbeeldje wil zien moet je me even privé mailen, ik heb hem onder wachtwoord staan

gr.

• m.r

pepe werkte die ook in China?

want everyoneweb.com bijv. niet en zo zijn er meer sites die dus echt daar niet blijken te werken dus dat zou zonde zijn. Ik kwam er gelukkig thuis nog achter dat t niet werkte doordat een ander stel op dat moment in China zat

• pepe

ja, afgelopen keer in ieder geval wel; en een ander koppel dat na mijn tip met shutterfly startte heeft er vorige maand nog gebruik van gemaakt….

• sandraherben

wij zitten nu in china!! we hebben een blog via waarbenjij.nu

zie hieronder. het werkt perfect

http://adoptiereischina.waarbenjij.nu/

groetjes sandra