Nudred de handige oplossing voor kroeshaar

• MarloesG

Weet je niet meer wat je moet doen met het kroeshaar van je kindje? Dan is hier de oplossing.

De Nudred twist in zeer snel tempo het haar. Zonder dat het pijn doet!

Voor meer informatie kun je kijken op http://www.kroeshaarproducten.nl .Hier staat ook een filmpje waar je zelf kunt zien hoe makkelijk het werkt! Wil je hem meteen bestellen dan kun je gelijk door gaan naar http://www.haarkralen.nl .

• summer-2424@hotmail.com

vraag mij af of je erna niet met veel klitten in je haar zit, die er weer uit moet trekken.

@ Marloes kan je mij hier antwoorr op geven, tevens het gebruik van andere producten om je haar te onderhouden kan dat hier mee samen gaan??

• peter.schrumpf@orange.nl

Hoi,

Ik ben benieuwd of je het zelf al hebt uitgeprobeerd ? Ik heb dus een dochter met heel dik kroeshaar en ben blij met elke tip voor haar haar.

Ga zeker even kijken

Marianne

• Jacqueline

Vindt 29.95 nog een aardig bedrag voor iets wat je ook met een washandje kan doen :-)

Met lang haar gaat het m.i. ook niet lukken, want als ik het bij mij zoon doe (met de washand) moet het al niet te lang zijn, want dan moet je toch echt combcoils of twisten met de hand gaan maken.

Maar misschien kan iemand mij straks overtuigen van het gemak van deze Nudred.

• MarloesG

@summer, ik heb het artikel pas een week in mijn assortiment en dus ook al een week in gebruik bij mijn kinderen en geen klitten.

Ik gebruik op dit moment ook andere kroeshaarproducten bij mijn kinderen en dat werkt ook. Je hoeft dus niet de producten van Nupotion te gebruiken.

Ik hoop dat ik hiermee je vraag heb beantwoord en je mag altijd vragen sturen naar info@kroeshaarproducten.nl .

Groetjes,

Marloes

• MarloesG

@ Marianne, Ik heb het nu zelf een week uitgeprobeerd en vindt het helemaal fantastisch maar wel op kort haar gedaan. Je kunt het haar goed twisten vanaf 3 mm tot 40 mm en tot 75 mm krijg je een warrige look.

Ik heb twee kinderen een dochter en zoon en voor allebei gebruik ik nu de Nudred. Zoontje heeft heel kort haar en dochter iets minder kort. Ben bij allebei binnen een paar minuten klaar. Ik doe dit wel iedere ochtend even. Maar als je wat langer haar hebt dan mijn kinderen, heb je wel kans dat je niet iedere dag hoeft te draaien.

Groetjes,

Marloes

• MarloesG

@Jacqueline Je krijgt niet hetzelfde resultaat als met een washandje. Tenminste ik vind van niet. Het zijn echt mooie twistjes die eruit komen (zie filmpje op http://www.kroeshaarproducten.nl)

Zoals ook op de website vermeld staat kun je het gebruiken voor haar dat 3 mm - 40 mm langs is en tot en met 75 mm voor een warrige look.

Groetjes,

Marloes

• marieke04

Het lijkt mij best handig met kort haar. Blijkbaar moet je net zoals met de washandjemethode toch iedere dag door het haar.. Met langer haar zie ik niet hoe het kan werken omdat er dan al twistjes zijn gevormd. Ik neem aan dat als er gesproken wordt over tot 75 mm het gaat over lang, uitgekamd haar.

Ik hoor graag de ervaringen. Mijn zoon heeft inmiddels prachtige dreads via de methode washandje.

(en echte twist draai je er toch met twee vlechtjes in? Zo doe ik het bij mijn dochter).

Marieke

• MarloesG

Met de 75 mm lang haar krijg je geen twistjes maar een warrige look. tot ca. 40 mm krijg je enkele twistjes. Je hebt twistjes die je van 1 plukje draait of twistjes die je van 2 plukjes draait.

Hoe langer het haar is hoe minder vaak je het opnieuw hoeft te doen en het ligt ook aan jezelf hoe je zelf bent. Ik ben nogal van dat het er perfect uit moet zien vandaar dat ik iedere ochtend een minuutje de spons erop hou. Maar mijn kinderen hebben beide erg kort haar.

Het filmpje dat je kunt bekijken, is veel langer haar en naar mijn mening hoef je dat echt niet iedere dag bij te draaien.

En als je kinderen zonder kroeshaar had, dan had je het haar iedere dag moeten kammen. Nu kam je niet maar even de spons erover.

De lengte van het haar is de uitgekamde lengte.

Ik vind het zelf een fantastisch product! En zoals het filmpje aangeeft zo werkt het ook. En dat zeg ik niet omdat ik het verkoop maar omdat ik het echt zo vindt werken. Zelfs vaders kunnen twistjes maken met deze spons. En het bespaard je ook je handen! Heb zelf last van een overbelaste hand dus dit is echt een oplossing.

• Marièlle67

Hier moet ik toch even op reageren hoor. Waarom zouden vaders dat niet kunnen? Hier in huis loopt gewoon een vader rond die net zo goed het haar van dochterlief doet als ik! Het is meer een kwestie dat de meeste mannen denken dat ze het niet kunnen, of nog erger, de vrouwen van die mannen denken dat hun mannen dat niet kunnen maar volgens mij is het gewoon een kwestie van doen :-)