Met de 75 mm lang haar krijg je geen twistjes maar een warrige look. tot ca. 40 mm krijg je enkele twistjes. Je hebt twistjes die je van 1 plukje draait of twistjes die je van 2 plukjes draait.
Hoe langer het haar is hoe minder vaak je het opnieuw hoeft te doen en het ligt ook aan jezelf hoe je zelf bent. Ik ben nogal van dat het er perfect uit moet zien vandaar dat ik iedere ochtend een minuutje de spons erop hou. Maar mijn kinderen hebben beide erg kort haar.
Het filmpje dat je kunt bekijken, is veel langer haar en naar mijn mening hoef je dat echt niet iedere dag bij te draaien.
En als je kinderen zonder kroeshaar had, dan had je het haar iedere dag moeten kammen. Nu kam je niet maar even de spons erover.
De lengte van het haar is de uitgekamde lengte.
Ik vind het zelf een fantastisch product! En zoals het filmpje aangeeft zo werkt het ook. En dat zeg ik niet omdat ik het verkoop maar omdat ik het echt zo vindt werken. Zelfs vaders kunnen twistjes maken met deze spons. En het bespaard je ook je handen! Heb zelf last van een overbelaste hand dus dit is echt een oplossing.