Nudred de handige oplossing voor kroeshaar

• Klaas-Wouter

Als vader kan ik zeggen dat het vooral een kwestie van geduld is….

• Marièlle67

haha….klopt Wouter….maar dat is het voor moeders net zo….ik heb ook niet altijd de tijd en zin om drie uur bezig te zijn met een kapseltje dat drie weken zit. En dus is het hier in huis ook wel eens gewoon een week of wat twee staartjes in het haar in plaats van een vlechtwerk. Overigens voor het haar heel niet verkeerd hebben we ontdekt, wat meer lucht erin zo op zijn tijd :-)

• Lilianbos

En hoe haal je ze er weer uit? Moet je ze er echt weer stuk voor stuk uit draaien?

• MarloesG

Wassen met shampoo en daarna conditioner en het is er al uit. En klitten ben ik nog niet tegengekomen bij mijn dochtertje en zoontje tijdens het kammen (met conditioner in).

Groetjes,

Marloes

• Lilianbos

Met kort haar is het er zo uit, dat weet ik, maar wat langer haar? Werkt dat ook zo?

• MarloesG

Volgens de Amerikaanse site werkt het altijd zo. Ik kan daar zelf op dit moment niets over zeggen. Heb wel eens bij mijn dochtertje enkele twistjes met de hand gemaakt en toen had ze wel langer haar dan nu en dat was er ook na het wassen en conditioner erin meteen uit.

Groetjes,

Marloes

• MarloesG

De nieuwe voorraad is weer binnen maar wees er snel bij want het gaat hard!

• corneel

Waarom mogen geadopteerde kindjes het kroeshaar niet houden?

• marieke66

?