Shared list oktober

• Hepala@wanadoo.nl

Heeft iemand iets gehoord…..? Wanneer kunnen we eventueel weer gebeld kunnen worden……?

• Omfie

In de nacht van aanstaande maandag op dinsdag komt de nieuwe lijst uit.

Succes alles wachtenden!!! :)-D

Omfie

• Hermine

Succes allemaal!

• vrouwdekker@gmail.com

spannend ook wij staan op de wachtlijst?????

Maar denk niet dat wij er bij zijn deze maand.

• Karen K.

Wij zaten er in sept. bij…. ook al weet je dat er gematched is & dat de kans dat je gebelt kan worden groot is na 7 maanden;

toch werd ik enorm verrast door het telefoontje: VROEG!! 08.15 uur!!

Hoop dat één of meerdere van jullie dit komende dinsdag zelf mag ervaren!!

• Omfie

Ik sluit me bij Karen aan. Wij werden op 30 augustus gebeld en wel al om 07.15 uur. Dus nog vroeger!!!

Hopelijk deze maand weer veel matches voor de wachtenden.

Succes,

Omfie

• Yuut

Nou, met zo'n telefoontje wil ik ook wel wakker gebeld worden morgen…..maar ik denk dat dat er nog niet in zit, na slecht 1,5 maand.

Welke vergunninghouder hebben jullie? Ik begrijp dat de soms veel sneller is met bellen dan de ander?

Wij zitten bij K&T.

Succes iedereen, ondanks dat voor ons de kans nog echt te klein is, zal het vandaag wel een paar keer door mijn hoofd gaan.

• Janmar

volgens de RQ is nog geen nieuwe datum bekend. Ben dus benieuwd hoe je aan deze datum komt?

• 2boys

Ik lees net op RQ dat de lijst pas 31 oktober uitkomt. Het wordt nog een weekje wachten:(. Ik hoop dat er volgende week heel veel kindjes een plekje in een warm huis mogen krijgen. Voor alle wachtenden veel sterkte.

• Hepala@wanadoo.nl

Waar heb jij dit gelezen? Ik zie het nergens staan. Alleen voor NSN. Groetjes!