Is er iemand die informatie heeft uit handen van een van de VH?
Hallo allemaal,
Ik heb vorige week contact gehad met Wereldkinderen. Wij hebben namelijk al een voorstel en wachten op de mededeling van Wereldkinderen dat ons dossier in China in behandeling is gegaan. Van daaruit kunnen we dan weer berekenen wanneer onze LOA wordt verwacht.
Nu bleek vorige week dat Wereldkinderen al een aantal dagen niet kon inloggen op de site van het CCAA. Ze gaven me aan dat hopelijk dat vandaag wel weer zou kunnen, omdat er “waarschijnlijk weer gewerkt moest worden vannacht”.
Aangezien ik nog niets van Wereldkinderen heb gehoord, vrees ik dat ze nog steeds niets kunnen inloggen. Wat er precies aan de hand is, weet ik ook niet.
Misschien ligt het wel aan het CCAA en dat daarom de lijst op de 31e pas uitkomt.
Rumor Queen is meestal wel een richtlijn om aan te houden. Die Amerikanen krijgen schijnbaar bericht van hun vergunninghouder als deze bericht van het CCAA heeft gekregen. Onze vergunninghouders berichten dat niet door aan de wachtenden.
In elk heel erg veel geval succes voor alle wachtenden.
N&P Je gaat naar www.chinaadopttalk.com. Dan zie je rechts in het menu Forum. Daar klik je op. Dan krijg je een menu met verschillende forums. Ga daar naar de specialneed forum. Daar moet je het kunnen vinden. Er staat nu geloof ik een topic met shared list October. Als de shared list gaat uitkomen wordt er eigenlijk altijd wel weer door iemand een topic hierover geopend.
Ik heb de topic even voor je opgezocht. Klik hier op de link. http://chinaadopttalk.com/forum/index.php?topic=75634.0
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?