Wie weet waar je in provincie groningen of friesland een work shop kunt doen voor haren vlechten???
Heb geen idee maar ik weet niet of je handig bent met vlechten? Ik heb het me ook zelf aangeleerd. Kijk ook veel op internet voor diverse kapsels. Wat ik een prettige site vindt is http://www.keepmecurly.com . Staan ook video's met uitleg op waar het heel makkelijk op voor gedaan wordt.
Groetjes,
Marloes
Hoi,
Zelf organiseer ik wel workshops (basis cornrows / flat twist) in het westen.
Maar of er ook workshops in Friesland/Groningen gegeven worden durf ik niet te zeggen.
je kunt ook op mijn site Beatiful Curly hair kijken. Hier staan diverse filmpjes op.
Ook kun je op You tube veel basis filmpjes vinden. Zoek gewoon op cornrows en je komt er genoeg tegen.
Foto's van kapsels kun je ook vinden op www.afrohairbeads.nl
Succes met het zoeken. Misschien is er iemand in de buurt die bereid is het je te leren.
Hoi,
Wat een leuke site, ben meteen even gaan kijken omdat ik kroeshaar best moeilijk vind te kammen, vlechten e.d. Ik heb een vraagje voordat je de cornrows erin gaat maken doe je dan nog vet oid in het haar. Het haar van mijn dochter pluist nogal zodat het moeilijk is het er netjes in te krijgen. Vlecht je de haren nat of droog?
Groetjes Marianne
Zelf vlecht ik de haren van mijn dochter droog, maar er zijn ook moeders die het het liefst nat vlechten.
hangt helemaal af van de structuur van het haar van je dochter. Mijn dochter haar haren springen ook alle kanten op (heeft een hele luchtige kroes, vergeleken met het haar van mijn zoon (hij heeft een 4B kroes).
Ik doe wel olie in het haar van mijn dochter voor ik ga vlechten en mijn handen zijn altijd wat vettig van de wax/vet dat ik aan de aanzet van de getrokken lijnen/banen smeer.
jacqueline
Hallo Anja,
Onlangs ben ik begonnen met Oyibo.nl en geef ik o.a. workshops haarvlechten. Binnenkort een workshop in Groningen (datum nog in overleg), waarvoor inmiddels 3 aanmeldingen zijn. Er is nog plek voor 1 deelnemer, dus als je vraag nog actueel is en je hebt interesse: je bent welkom om een middagje samen met je kind te komen vlechten (er zijn ook oefenhoofden). Zelf ben ik moeder van 2 Nigeriaanse beauties met prachtig kroeshaar en ik ben dól op vlechten.
Hartelijke groet,
Jenny
moeder van twee meiden uit Nigeria
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?