match-maatjes

• Omfie

Op 30 augustus jl. werden wij verlost door het telefoontje van onze vergunninghouder dat we de trotse ouders mogen worden van een zoontje (uit China). Het wachten is nu op de LOA. Zoals velen van mijn voorganger als vermeldden, is dit een loodzware periode. De eerste weken verliepen nog goed, maar nu we nog steeds niets horen, begin ik het steeds zwaarder te vinden.

Ik ben benieuwd of er nog meedere zijn die rondom deze periode gematcht zijn en of jullie ook nog wachten op de LOA.

Wellicht zitten er mede-reizigers bij.

Omfie

• HB1

Hoi Omfie,

Proficiat met jullie voorstel!

Het wachten op de LOA is ook heel zwaar, dat vind ik ook hoor.

Wij zijn begin juli gematcht, en hebben vorige week de LOA binnen gekregen. Onze papieren lagen nog niet in China bij voorstel, die zijn eind september naar China gegaan. We hadden dus een “snelle” LOA dit keer en dat vond ik nog echt lang duren… ik heb in de wachtweken heel wat uurtjes op RQ doorgebracht :S

Bij welke vergunninghouder zitten jullie?

Groetjes, HB

• Omfie

Hoi HB,

Bedankt voor je reactie. Onze vergunninghouder is Wereldkinderen. Ons dossier ligt vanaf december 2010 in China en we werden 30 augustus jl. gebeld/gematcht.

Zitten jullie toevallig bij Meiling en hebbe jullie een weblog via “overdemuur”, dan heb ik die namelijk gelezen.

Groetjes,

Omfie

• HB1

Yep dat zijn wij (:D

Sterkte met wachten! Hopelijk komt jullie LOA er ook snel aan. En wie weet komen we elkaar wel tegen in China.

Groetjes, HB