toch een teleurstelling

• summer-2424@hotmail.com

Elke dag gingen we kijken of het kindje van de sn lijst er nog op stond, duurde wel 1,5 maand ook al weet je dat er ook anderen brieven schrijven blijft het een teleurstelling, als je ziet dat het kindje naar andere ouders gaat, tevens ook het niet weten waarom de matchting niet tot stand is gekomen.

omdat we vlgs raad van de kinderbescherming/ rapport we wel konden machten

wie herkent dit ook, gevoel

gr summer

• Yuut

wow….zo herkenbaar, loop de hele dag al met een rotgevoel. Tuurlijk weet je dat de kans klein is, maar toch hoop je de hele tijd. En zeker als het dan idd zogoed klopt met wat in het rapport staat, het klinkt stom, maar ik kan me dan gewoon niet voorstellen waarom wij het niet zijn geworden ;-)

Het maakt voor mij persoonlijk de drempel om opnieuw te schrijven steeds groter, waardoor je langer wacht en misschien daardoor ook weer minder kans maakt.

Sterkte Summer!

groetjes, Yuut

• N&P

Is het niet zo dat als er meerdere geschikte paren op een kindje schrijven het stel met het oudste BKA-nummer voor gaat? Dat zou kunnen verklaren waarom je ondanks dat je het gevoel hebt geschikt te zijn niet gematcht wordt.

• wdg

Voor ons was het ook een teleurstelling vandaag, denk dat er toch echt wel veel brieven geschreven zijn voor dit kindje… Ik ga maar van het positieve uit en dat inderdaad degene die het langste wacht vanaf intake of BKA- nummer het geworden zijn. Maar wat ik dan niet begrijp is dat er vandaag weer zo snel gematched is dat je niet eens de tijd krijgt om een brief te schrijven!

• MCP

Dag Summer en Yuut,

Wat jammer voor jullie, allebei een teleurstelling te verwerken.

En ik kan dat rotgevoel heel goed begrijpen hoor.

Ik blijf het erg vinden dat mensen op deze manier maanden lang leven tussen hoop en vrees.

Dat je steeds minder geneigd bent te schrijven, dat begrijp ik ook: is ook een soort zelfbescherming.

Nou, heel veel sterkte hoor.

• summer-2424@hotmail.com

@WDG

ja ik zag het ook dat je niet eens je brief de deur uit kan doen en dat de kindjes al weg zijn, vraag mij af waarom ze ze er dan opzetten, eigenlijk zouden ze mi het even af moeten wachten ons is verteld met de intake dat een ieder een kans krijgt is nooit verteld wat ik nu lees dat de oudste wat betreft bkr nummer voorrang heeft. is nieuw voor mij om te lezen

• wdg

@Summer-2424,

het BKA nummer was ook nieuw voor mij, maar heb wel gehoord dat zo ook echt kijken naar degene die het langste wachten. (Dat hopen dan maar…)

• MCP

Het lijkt mij toch dat er gematcht wordt daar waar het kindje het beste af is.

Je kunt nog zo 'n oud BKA nummer hebben, maar als het geen goede match is dan zullen ze toch hoop ik niet matchen?

• Yuut

ik weet ook niet of ze daarop op matchen, juist dat maakt het zo onduidelijk en onzeker. Wij hebben een BKAnr van begin 2009, niet heel nieuw zou ik zeggen….

Uiteindelijk blijft het gewoon frustrerend, en natuurlijk hoop ik dat ze matchen op de meeste geschikte plek voor het kindje, maar hoe bepalen ze dat? Ik heb het gevraagd maar daar geen duidelijk antwoord op gekregen.

In onze brieven schrijven we steeds datgene wat gevraagd wordt en daarnaast een stukje over de sn, maar dat doet iedereen toch neem ik aan?

maargoed, op naar de volgende kans zullen we maar zeggen ;-(

• vrouwdekker@gmail.com

Nou je moet de moet niet opgeven.

Zelf hebben wij een bkr nummer van 2005 en staan nog steeds met lege armen.

Heb de moed nog niet opgegeven.