toch een teleurstelling

• Yuut

Nee, doen we ook niet hoor, en het is ook “al”ons 2e bkanr., en gelukkig gaat het ook om onze 2e procedure, we zijn ook gewoon heel blij dat we al een zoontje mochten krijgen. We gunnen hem alleen ook zo een broertje of zusje, en gezien leeftijden gaat de tijd dringen. Onze 1e procedure heeft overigens in totaal ook ruim 5 jaar geduurd, dus de 2 jaar van nu vallen nog mee. Alleen voelt dat niet zo.

Sterkte ook jij, vrouwdekker, met het lange wachten!

• summer-2424@hotmail.com

@ Yuut en @ Vrouwdekker

Begrijp ik het nu goed dat de hele procudure voor sn jullie in totaal 5 jaar heeft geduurd, de moed zakt mij even in de schoenen ivm onze leeftijd of dat wel lukken gaat.

Blijft gewoon vervelend dat je niet weet waarom je afgewezen bent, zou dat graag willen weten zodat het voor ons duidelijk is waar er concreet op gelet wordt, zou ons wel helpen met reageren weet je van te voren waar ze naar kijken en kan je ook weten of het haalbaar is om te schrijven.

Ik hou zelf van transparant met open vizier, ipv dat je nu nog steeds niks weet waarom niet en dat ook niet te horen krijgt.

fijn weekend overigens allemaal.

• csekka

@summer,

de moed niet opgeven hoor. Wij hadden een BKA nummer van okt 2008 en zijn afgelopen 17 aug thuisgekomen met onze zoon van de SF lijst. (ik moet wel zeggen dat wij zo gelukkig waren om met onze 1e brief gematcht te worden.)

Succes met wachten allemaal.

• Eke

Inderdaad, niet opgeven! Onze BKA was van medio 2009 en we zijn 24 augustus thuisgekomen met ons zoontje van de SF lijst!

• Yuut

nee, onze eerste (nsn) procedure duurde in totaal ruim 5 jaar.

Nu sinds begin 2009 hebben we het 2e bka, maar we gaan pas sinds mei dit jaar voor sn china. Daarvoor op de wachtlijst voor ander land, wat vrucheloos bleek. Onze papieren liggen ook nog niet zolang in China hoor, maar ik vind het wachten, en weer schrijven en weer teleurgesteld raken gewoon moeilijk. Onze eerste brief schreven we geloof ik april dit jaar, en daarna zijn er nog een aantal gevolgd.

Het is wat je zegt, als je zou weten waarom je het niet geworden bent is het makkelijker. Nou snap ik ook wel dat ze niet elk stel appart kunnen bellen, maar iets meer duidelijkheid over het hoe en waarom zou wel erg fijn zijn.

Laten we de moed er in houden, het komt vast goed.

Csekka en Eke, fijn om te horen hoe het bij jullie is gegaan, en dat het soms dus gewoon wel lukt!

• 2boys

Moed houden hoor. Soms kan het ook ineens heel snel gaan. Beide keren zijn wij voor SN China gegaan. Eerste BKA

mei 2006 en thuis met onze zoon in mei 2009. Tweede BKA mei 2010 en thuis in maart 2011. Een snelle procedure is echt mogelijk. Alle wachtenden heel veel sterkte en ik hoop op veel mooi nieuws. Dat heel veel bijzondere kindjes een mooie familie mogen krijgen.

• sprokkeltje

Volhouden!!!!

Ons bka was van juni 2008 en wij zijn ook 24 aug met onze zoon thuisgekomen.