gezocht!!!! Wu Ling Jun.....

• annettestox@planet.nl

Met spoed gezocht: Het vriendinnetje van onze zoon tijdens hun verblijf in het kindertehuis in Changdong, China. Volgens de verzorgers van onze adoptiezoon Koen Zhou Tong, in onze armen op 10 okt 2011, zijn allerbeste maatje. Wu Ling Jun is 1 week voor Koen naar Nedrland gekomen dus dat zou betekenen begin/half oktober. Niet bekend via welke organisatie. foto aanwezig van hun beiden in kindertehuis. (altijd hand in hand!!) zeer waardevol voor toekomst en wil haar dan ook heel graag vinden.. wie kan ons helpen? annettestox@planet.nl

• metam

Hallo Annette,

Er zijn maar drie VH's voor China in Nederland. Mijn tip: stuur een brief naar hen, met als bijlage een brief van jou gericht aan de ouders van dit meisje. Mocht het meisje via hen geadopteerd zijn, kunnen ze jouw brief doorsturen. Op die manier blijft de privacy gewaarborgd en kunnen de ouders van het meisje zelf bepalen of ze contact met jullie opnemen.

Groetjes,

Meta

• MCP

Je bedoelt denk ik ( weet ik ) Guangdong en dat is een hele grote provincie, dus je zult in je brief - lijkt me een heel goed idee van Metam, i.v.m de privacy, ik zou er in elk geval niet blij mee zijn als de naam van mijn chinese zoon hier ineens zou verschijnen - concreter moeten zijn over plaats en naam van het tehuis denk ik. Mijn zoon komt ook uit Guangdong om maar wat te noemen…maar niet uit hetzelfde tehuis en ik ken een Wu Lin en die komt ook niet uit hetzelfde tehuis want ik heb toevallig je weblog gelezen.