@anja
ik ga er nog steeds vanuit dat de vergunnighouders niet illegale kinderen naar Nederland halen, dan kan je wel bij elke kind je vraag tekens zetten.
Niet alleen in china wat mij betreft, maar van alle landen al vanouds heer is bekend dat er mensenhandel is en nog steeds bestaat.
Naast china hoor je het ook van anderen landen namelijk.
Ik heb ook niet gezegd dat ik mijn ogen ervoor sluit , het is mijn mening dat ik er van uit ga van het goede van de mens, naief of niet met die gegevens zal je mi moeten dealen, mi kan je zelf nooit achterhalen of het kindje verhandelt is of niet zoals je zelf zelf zegt de dossiers kloppen, vraag ik mij af hoe jij denkt daar achter te kunnen komen.
Ben blij dat het de aandacht heeft want NIEMAND ,moet verhandelt worden !!
Maar zoals ik al eerder zei ga ik ervanuit dat de vergunnighouders wel gedegen te werk gaan, anders zouden ze mi niet met een kindertehuis in zee ga, wat mij verteld is dat er altijd onderzoek van hun kant uit gaat voor ze met een tehuis in zee gaan.
De andere kant van de zaak is , mi dan helemaal geen kids te adopteren, zodat je er zeker van bent dat jou kind niet Handel is.
lijkt zwart wit gesteld maar mi moet je dan kiezen uit die zaken, en zullen de kinderen die geen Handel zijn dus ook achter blijven in het kindertehuis.
Zo denk ik erover,