LOA is binnen en nu verder...

• Sjakkie

Zuidelijke moeder, ons dossier is in februari naar China gestuurd, het lag er dus al een hele tijd.

• Hermine

Bedankt voor jullie antwoorden. Succes allemaal. Ik ga het ook zeker voorleggen aan K&T. In april zijn wij pas 2 jaar getrouwd. Ik denk ook dat we nog moeten wachten dan tot we echt 2jaar zijn getrouwd.

Groetjes Hermine

• pc

Hallo Hermine,

Het antwoord op je vraag is NEE, je hoeft niet te wachten tot je 2 jaar getrouwd bent als je wilt reageren op een SF kindje.

Wij zaten in een soort gelijke situatie alleen was bij ons het wachten op het feit dat ik nog geen 30 was (ook een eis van China).

Wel moet je binnen de 3 maanden dat K&T de tijd heeft om ouders te vinden voor een kindje 2 jaar getrouwd zijn.

Dus als jij 2 1/2 maand voordat je 2 jaar getrouwd bent reageert op een kindje zou dat kunnen.

Wij hebben 2 maanden voor mijn 30ste verjaardag gereageerd op een kindje en zijn daar nu al bijna een jaar de gelukkige ouders van:-)

Afgelopen juli zijn we samen thuisgekomen.

Onze papieren waren op het moment van reageren nog niet klaar.

Groetjes

• pc

Hallo Sjakkie,

Van harte gefeliciteerd met jullie kindje.

Kan nu wel heel snel gaan hoor!

Veel geluk gewenst.

Gr

• Hermine

Hallo pc, bedankt vor je antwoord en natuurlijk gefeliciteerd met jullie kindje. Wat fijn dat je al mocht reageren. Hopleijk mogen wij dat ook maar jouw reactie geeft wel weer hoop! En wat is het snel gegaan bij jullie super zeg!

Groetjes Hermine

• pc

Tja als je het zo bekijkt;-) haha.

Idd het feit dat ik nog (net) geen 30 was en wij al gematched waren ging snel.

Maar onze BT hadden we begin 2009 al, vervolgens moeten wachten tot eind 2010 (toen werd ik 30).

In november 2010 gematched, december voorstel en pas in juli 2011 afgereisd…..dus tja….vond ik best lang;-)

In totaal 4 1/2 jaar bezig geweest met de hele procedure.

Maar het laatste stuk van voorstel naar afreizen (7 mnd) vond ik echt vreselijk.

Maar dat zijn we allemaal al lang weer vergeten want we hebben echt een kanjer van een zoon.

Groetjes van een blije mama van een dochter van 5 1/2 en een zoon van 3!!!