Help !!!andere vergunning houder kan je reageren???

• pepe

Soms loopt het ook heel mooi…

wij hebben 3 keer gereageerd bij K&T op een kindje voor we BT hadden (maar wel al positief advies)

Werd natuurlijk niks…

via Meiling mag nu één van die mannekes straks toch bij ons horen!

Bij intake hebben we daar een aantal combinaties en voorbeelden genoemd (zonder specifieke gegevens want dat mag dan van de nederlandse wet weer niet…)

en binnen een maand stond het knulleke weer op de shared list en is gekoppeld aan ons…

Er zijn dus vergunninghouders die wél willen meewerken…

(of zou het gewoon toeval zijn?)

• DMS

Ik blijf me hier steeds weer over verbazen. Begin vorig jaar is hier ook al over gesproken op dit forum…. Wij wachten op een voorstel bij een andere vergunninghouder en we zagen een kindje bij K&T staan dat helemaal paste binnen onze aangegeven grenzen. K&T gebeld maar die deden zeer moeilijk; adviseerden me om me uit te laten schrijven bij de huidige VH, in te schrijven bij hen, alle daaraan verbonden kosten te voldoen en tegen die tijd dat alles dan rond was gaven ze aan dat het kindje waarschijnlijk al wel aan andere ouders was toebedeeld maar dan kwamen er wel weer andere kindjes (zeiden ze).

Nou dat hebben we natuurlijk niet gedaan. Als het motto is dat het in het belang van het kind is vond ik dit moeilijk te rijmen met hun uitleg….ook de redenatie “we zoeken ouders voor kinderen” vond ik ver te zoeken. We hebben het daar (gelukkig) bij gelaten, het voelde niet goed.

Mijn advies zou zijn; blijf bij je huidige VH, het lijkt soms lang te duren maar het komt goed….