voorstel gehad super blij

• summer-2424@hotmail.com

we hebben voorstel gehad, super blij we moeten nu nog de papieren invullen, ben de hele dag al in de wolken , hoop dat er nog meer mensen een voorstel hbben gehad

• Paulina C.

Hoi Summer,

Gefeliciteerd met jullie voorstel! Kan me voorstellen dat je in de wolken bent :) Zijn jullie gematcht met een SF-kindje, of via de shared list?

Groeten,

Paulina

• pc

Van harte gefeliciteerd!!

Lekker genieten.

Veel geluk gewenst.

Gr

• Ing2

Gefeliciteerd! :)

Kan je al wat meer vertellen?

Groetjes Ingrid

• Yuut

Gefeliciteerd Summer, enne we lopen gelijk op, want ook hier gisteren het voorstel mogen ontvangen!

Ik hoop voor ons allebei op een hele spoedige afreis, en het is grappig te weten dat er nog iemand in het land net zo in de wolken is als wij!

Veel plezier!

Groetjes, Yuut

• vrouwdekker@gmail.com

gefeliciteerd nu begint het moeilijke wachten.

( Ik kan het weten 23 dec voorstel gehad en nu maar wachten wanneer we mogen afreizen)

• Paulina C.

Hoi Yuut,

Jullie ook gefeliciteerd met jullie voorstel! Wat een feest! Blijkbaar hebben jullie het voorstel op dezelfde dag gekregen, zijn jullie via de shared list gematcht? Ben wel benieuwd! Geniet van jullie roze/blauw wolk!

Groeten,

Paulina

• Yuut

Dankje! Het is bij ons een blauwe wolk, en genieten doen we zeker hoor! We zijn idd gematcht buiten de sf lijst om, het is een bijzonder en mooi voorstel dat we mochten krijgen. Helaas mag ik er niet meer over vertellen, zoals bekend is.

Sterkte voor alle wachtenden!

groet, Yuut

• Paulina C.

Geweldig, een blauwe wolk! En ook mooi om te lezen dat ze dus nog steeds matchen buiten de SF lijst om. Hoe meer kindjes ouders krijgen, hoe beter! Geniet fijn verder vanaf jullie wolk ;)

Paulina

• summer-2424@hotmail.com

@ YUUT ook van harte met de blauwe wolk, leuk zeg =)

we weten nog niet veel en helaas mogen we ook niks zeggen als we infi krijgen het is buiten de lijst van s-f gegaan .

we zijn nog steeds super blij ,=)