Yuut en Summer, van harte gefeliciteerd met jullie voorstel!
Ook wij hebben een voorstel gehad. Ik ben nu heel benieuwd welke vergunninghouder jullie hebben; misschien reizen we wel samen!
Wij genieten van de foto's (wat een mooi kereltje!!!!!).
Ja, Summer, ik hoop het ook zo…..kijk echt uit naar de LOA, ben ergens (niet gefundeerd hoor) ook nog zo bang dat het toch niet doorgaat.
Ik zou het liefst gisteren in het vliegtuig hebben gezeten.
We houden realistisch de 5 maanden totaal aan, maar ik hoop stiekem toch zo op sneller!
Het is idd zo leuk om de foto in elk geval al te hebben, zeker wanneer zoon dan terloops tegen bezoek zegt; “daar staat mijn broertje” ;-)
Wie weet zitten we met z'n 3en in het vliegtuig (nouja, met aanhang en nog 200 passagiers dan;-)
Groetjes, Yuut
@ Yuut ja ik kan het mijn dochtertje heeft het op school verteld ik kreeg twee kussen van de juf had ik niet verwacht want ze is altijd afstandelijk naar ouders toe, volgende dag kwam ze met boeken en vertelde ze verschillende keren in china te zijn geweest super leuk, ze wil er als we afreizen een thema van maken op school
al met al leuke reacties gehad, nog druk bezig met het kamertje,en mijn dochter verteld aan iedereen ik heb een broertje in china echt super .
dat geeoel van niet door gaan heb ik ook , dus laat het maar gauw tijd zijn om de koffers te paken
groetjes summer
Toen ik vanmiddag thuis kwam lag er een briefje van de post dat er een aangetekende brief was bezorgd, afz Kind en Toekomst……Helaas kunnen we hem pas maandag ophalen, maar ik ga er een beetje vanuit dat het de LOA is!
HIEPERDEPIEP, het gaat opschieten!
@Summer en Kasteel, jullie toevallig ook iets gehoord?
Groetjes Yuut
@ Yuut
ja het klopt papieren van de loa =))))))
we hadden het zaterdag binnen , viel van me stoel best snel
je kan wel alvast fotos maken zodat je die er bij kan doen, minimaal 3 fotos van je gezin geen opa's of oma 's erop of derden deze moet je bijvoegen en opsturen.
het gaat bij ons maandag op de bus, gaat allemaal sneller als we verwacht hadden
fijne zondag geniet van de zon ga ik ook doen
@ Summer, inderdaad, net opgehaald en het is de LOA hoor, super zo snel, ik had er pas tegen eind volgende maand op gehoopt. Met een beetje mazzel wordt dat juni in China?
Hoe kom je aan de info over de foto's? Dat staat er bij ons nl niet bij? Wij hoeven alleen te ondertekenen en op te sturen. Zou het liggen aan het tehuis/pleeggezin of hierom gevraagd wordt of de leeftijd van het kindje? Die van ons is ook nog heel jong, weet ook niet of foto's daar echt nuttig bij zijn.
Op naar een snelle TA dan maar he?
Groetjes Yuut
Super, zo snel al de LOA! Gefeliciteerd! Volgens mij sturen ze een fotoboekje naar het tehuis/pleeggezin als het een kindje van boven de 24 maanden betreft. De vorige keer hebben wij hier wel zelf over gebeld en het geopperd, want ze vroegen er niet naar. Zeker de moeite om te doen, het fotoboekje was de eerste dagen in China het liefste bezit van ons zoontje!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?