derde kindje uit China mogelijk na adoptie uit Afrika?

• driekindjes

Hallo,

Wij willen graag een derde kindje adopteren, maar helaas lopen de verblijfstijden in Afrika nogal sterk op. Mochten we daar weer een kindje vandaan adopteren dan redden we dat niet om zolang (onbetaald/adoptie) verlof. Daarom zijn we op zoek naar info over sn adoptie uit China.

Maar nu hoor ik van mensen dat China geen adopties doet naar gezinnen waar Afrikaanse kindjes wonen. Is dat een fabel of werkt het echt zo in de praktijk? Wie kan ons helpen????

Van de vergunninghouders krijgen we nog niet heel veel respons, dus proberen we het hier.

Groetjes,

Wensmoeder N

• metam

Volgens mij klopt dat niet of die regel moet van recente datum zijn. Er zijn wel landen waar vergelijkbare regels voor gelden, maar volgens mij niet voor China. Je kunt 's ochtends bellen met K&T, dat zou ik doen als ik jullie was.

Meta Meulenbelt

• driekindjes

Hallo meta, kind en toekomst heeft dit aan bekenden doorgegeven. Maar het kan ook zijn dat ze enigszins richting congo gestuurd zijn. Dat vermoeden hebben zij zelf hel sterk.

Is er iemand die dit eerder aan de hand gehad heeft?

Groetjes,

Wensmoeder na

• summer@

vraag eens na bij meiling

• kind van mijn hart

Hoi volgens mij is het zo dat je voor China ,uit niet meer dan 2 verschillende landen mag hebben geadopteerd.

Ik zou zeggen vraag het even na,succes!

• driekindjes

Bedankt,meiling hebben we al benaderd met een uitgebreide mail,maar nog geen reactie teruggekregen. Maandag kunnen we bellen en dat gaan we zeker doen. Gelukkig komen onze kinderen maar uit 1land. Ik laat nog horen wat de reactie is.

Is er iemand die na adoptie uit afrika wel een kindje uit china kon adopteren?

Groetjes wensmoeder na

• Enjoy

http://wereldgezin.blogspot.com/

Zij hebben uit meerdere landen geadopteerd waarvan ik geloof 2 anderen voor China.

• *Marjo*

Ik ken ook mensen bij wie de derde uit china kwam en de twee er voor uit twee andere landen. maar dat is al weer even geleden en regels kunnen snel veranderen

• driekindjes

Hallo allemaal,

Toevallig stuitte ik op een weblog van een gezin dat nu in China is voor hun 2e kindje en die hebben al een Afrikaanse zoon, dus dat valt gelukkig mee.

Vanavond gaan we Meiling bellen om info, we hebben na een dikke week nog helemaal geen reactie ontvangen op onze mail.

Groetjes,

wensmoeder NA