Kiezen we vergunninghouder K&T of WK????

• MCP

Ik geef alleen maar aan dat je een ander moeilijk kunt adviseren omdat een reden voor de 1 juist wel te kiezen voor een bepaalde VGH voor de ander een reden kan zijn het niet te doen.

Dat is een heel normaal antwoord.

Mijn boodschap is: het is een persoonlijke keus.

• driekindjes

Hallo allemaal,

Ik volgde deze discussie en dacht niet te gaan reageren, maar doe het toch maar wel. Er moet gewoon iets van mijn hart. als er iets negatiefs ofwel minder positiefs over een bepaalde vergunninghouder gezegd wordt, voelt diegene die er blij mee is zich wel eens wat aangevallen, maar volgens mij hoeft dat helemaal niet. Er is geen goede of slechte keuze te maken, zoveel mensen zoveel wensen of niet dan.

Laten we blij zijn dat we hier een keuze hebben, dat is niet overal zo. Wij hebben destijds voor een vergunninghouder gekozen waar we meer zekerheid hadden voor een sibling en dat is gelukt. Nu willen we nog graag een derde kindje en nee we kiezen niet meer voor dezelfde vergunninghouder en daar hebben wij onze redenen voor.

Ik weet niet hoe het nu bij WK zit, maar destijds kreeg je veel info en vooral over de kosten pas errug laat in de procedure en die bleken 2 keer zo hoog te zijn dan op internet vermeld staat. Daarbij hebben wij de zakelijke houding als niet positief ervaren en dus voor KenT gekozen.

Nu zijn onze ervaringen met hun ook niet heel erg positief te noemen, waardoor wij sterk neigen naar Meiling. Gewoon voor hun persoonlijke benadering, snelle reacties, het gevoel wat ze uitstralen en het land waar we voor willen gaan. Bij ons geldt de extra begeleiding niet meer wegens de leeftijd van onze kids, maar ik kan me voorstellen dat je daar tegenaan hikt. Had Meiling destijds voor ons mogelijkheden gehad om voor een sibling te gaan, waren we nooit bij KenT uitgekomen. Maar ja we zijn toch echt superblij met onze Afrikaanse kanjers en daar doen we het toch allemaal voor!!!

Maar laten we elkaar gewoon respectvol laten kiezen wat hij of zij wil en elkaar helpen met info daar waar we kunnen.

Voor Petra:

Google maar eens op internet op chinareizen 2011, dan vind je een paar weblogs van mensen die voor WK hebben gekozen. Misschien dat zij jou verder kunnen helpen met informatie hoe het nu geregeld is.

Succes met de keuze,

Wensmoeder N

• Petra

Bedankt voor je fijne reactie!!! Ik ga zeker even op google zoeken naar chinareizen 2011.

Groeten,

Petra