Het is mooi weer vandaag.
En als de geboortemoeder 2 jaar later een rijke man aan de haak slaat en zich bedenkt? En dan melding maakt van de valsheid in geschrifte? Er een DNA moet plaatsvinden die uiteraard niet overeenkomt en het kind alsnog terug gaat naar de moeder????
Een kind is geen handelswaar om in je behoefte te voorzien!!!
Deze (uw?) advocaat is zijn advocaatschap niet waardig. Hij zou moeten weten dat dit verre van legaal is. De advocaat zou zich diep, maar dan ook heel diep moeten schamen. Het is valsheid in geschriften.
Als ik me niet vergis heeft een dergelijke zaak (ander land) ooit eens de publiciteit gehaald in nederland. Justitie en weet ik wat zaten er bovenop.
Laat u niet verleiden tot dergelijke verfoeilijke praktijken.
vr. gr. Triangle
http://www.adoptietrefpunt.nl
Beste allemaal,
Eigenlijk ben ik heel blij dat Marc en Maria deze vraag hier neerleggen. Sommige reacties vind ik echt te ver gaan. Je kan ook op een andere manier zeggen dat dit soort adopties illegaal zijn.
Veel adoptieouders hebben geen idee hoe alles in zijn werk gaat.
Even voor de goede orde ook ik vind deze manier van adopteren zeker niet de juiste. Maar om nou direct zo heftig te reageren vind ik echt te ver gaan.
Marc en Maria hebben misschien ook wel hun vraagtekens hierbij en zijn misschien wel volledig op het verkeerde been gezet door die advocaat.
Dit soort adopties zijn natuurlijk echt niet goed te praten, daarom raad ik jullie dit ook ten zeerste af, want het gaat niet volgens de wet.
Ik las ook dat dat jullie laatste vraag was, we willen graag snel maar niet buiten de wet om.
Ik begrijp het gevoel van snel heel goed. Zelf heb ik een enorm medisch traject achter de rug en daar ben je ook al een paar jaar aan t wachten. Maar helaas dat is nu eenmaal de werkelijkheid. Wachten hoort erbij. Het zal dus een stuk langer wachten worden wanneer jullie het legaal doen. Dus mijn advies, ga niet met dit soort praktijken in zee. Deze advocaat weet waarschijnlijk precies wat hij doet en dat mag gewoon niet.
Ik wens jullie heel veel succes met jullie adoptieprocedure en een lange adem is aan te raden. Adopteren gaat nou eenmaal niet snel.
Groetjes Ingrid
Op veler verzoek heb ik de inhoud van dit bericht verwijderd in afwachting van de webmaster die hopelijk op mijn verzoek de gehele discussie zal verwijderen.
Laat alsjeblieft duidelijk zijn dat wij geenszins van plan waren om iets onwettelijks te ondernemen of het adoptieproces in een kwaad daglicht te zetten.
Excuses voor het ongemak.
Marc
Beseffen jullie nu werkelijk niet dat jullie adoptie hiermee opnieuw in een kwaad daglicht stellen en daardoor velen benadelen. Door dit soort praktijken, ook door zgn advocaten, zijn kanalen gesloten en hebben overheden interlandelijke adopties verboden. Zo zijn kinderen en ouders de dupe. Kinderen zijn geen handelswaar en alle partijen zijn gebaat bij een zorgvuldige procedure!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?