WK ADOPTIEKIDS 9 juni 2012

• marieke04

zaterdag 9 juni 2012 WK ADOPTIEKIDS

3e WK Adoptiekids definitief op de kalender is gezet.

Middels dit schrijven nodigt de organisatie iedereen uit deel te nemen aan het 3e WK ADOPTIEKIDS- met als thema ‘DE ONTMOETING’ - definitief te houden op zaterdag 9 juni 2012!!!

Deze keer vindt het WK plaats op het mooie complex van Delta Sports in Houten.

Exacte tijden worden nog bepaald maar zullen veelal niet afwijken van de vorige editie. Houdt de website in de gaten, daar wordt alles weer netjes op vermeld. Nieuwsbrieven ontvangt iedereen die ingeschreven is.

Op veler verzoek hebben we dit jaar de leeftijdscategorieën uitgebreid. Kabouters (4-5 jaar) en de C-junioren (13-14 jaar) kunnen nu volwaardig meedoen.

Via de website www.wkadoptiekids.nl kan iedereen zich per direct inschrijven door het digitale inschrijfformulier correct in te vullen en aan ons te versturen. Het in­schrijfgeld van 11 euro voldoe je via een veilige Ideal betaling.

Van deze inschrijving ontvang je direct een bevestiging, zodat iedereen zeker weet dat de inschrijving is ontvangen.

Ga dus snel naar www.wkadoptiekids.nl en schrijf je in.

Wat 3e WK Adoptiekids

Wanneer Zaterdag 9 juni 2012

Waar Delta Sports te Houten

• c.m

Wat leuk dat het weer wordt georganiseerd. Voor welke landen geld het die er aan mee kunnen doen?

Wij hebben een zoontje uit Bulgarije dus misschien ook doet oost Europa ook mee?

Groetjes trotse mama

• marieke04

Hoi,

Er doen kinderen mee uit alle landen waarvan er kinderen naar Nederland komen of zijn gekomen. Als er genoeg Bulgaren of Oost-Europeanen in dezelfde leeftijd zich aanmelden, dan heb je team (E, F), anders worden de kinderen geplaatst bij kinderen met een ander land van herkomst.

Ik zou zeggen meld je aan, maak andere Bulgaren/Oosteuropeanen enthousiast.

Wij zijn twee keer geweest en het is echt heel leuk.

Op de site www.wkadoptiekids.nl staat ook een mooie filmimpressie van vorig jaar.

Marieke

• driekindjes

Wel heel jammer dat na meerdere seintjes over een nigeriaweekend het weer precies op die dag wordt georganiseerd. Dan missen er dus weer vele voetballende nigeriaantjes die heel graaghadden meegedaan.

• Marièlle67

Jammer dat het weer gelijk valt met net Nigeriaanse Auntieweekend. Anders hadden mijn kids en waarschijnlijk nog vele andere Nigeriakids heel heel graag meegedaan.

Ik vind het oprecht jammer dat het weer in hetzelfde weekend is gepland, zeker nu we vorig jaar al door hebben gegeven wanneer het Auntieweekend is.

Ik hoop oprecht dat het volgend jaar een keer niet gelijk valt, zeker weten dat er dan één maar waarschijnlijk zelfs meerdere teams Nigeria aangemeld gaan worden

• marieke04

Er is over en weer contact geweest, begreep ik en toch is het helaas niet goed gegaan.

Volgend jaar een nieuwe kans.

Het goede nieuws is dat het met de aanmeldingen voor het WK adoptiekids net zoals de afgelopen twee jaar hartstikke goed loopt. Er is veel belangstelling! Uit heel veel verschillende landen doen kinderen/jongeren mee. Aanmelden kan nog altijd!

www.wkadoptiekids.nl

• Denise_80

Goedemiddag,

Wat ongelofelijk leuk dit zeg!

Ik heb twee zonen uit de Verenigde Staten.

Bestaat er ook een voetbalteam VS?

Hoor 't graag.

• marieke04

Leuk hè. Of er veel aanmeldingen uit de VS zijn, weet ik niet.

Meld je zonen aan en maak bij andere ouders met kinderen uit de VS veel reclame voor het WK.

Wie weet schitteren je zonen straks in een VS-team.

Marieke

• Nataschja

Hallo Marieke,

Even een kort berichtje: De Nigeriaanse dag is volgend jaar op 1 juni, kunnen jullie daar vast rekening mee houden?

Ik zal het ook nog op andere wijzen communiceren, maar dan is het in elk geval alvast bekend en kunnen volgend jaar hopelijk een of meerder Nigeriaanse teams meedoen; ze staan te trappelen van ongeduld!

Alvast bedankt,

Nataschja

• marijeprudon@gmail.com

Super dat het er weer op staat.

Ik zal proberen af en toe in te loggen.

Er zijn al behoorlijk veel inschrijvingen!!

groetjes,