reisverslag vanuit China

• kasteel

Ik denk erover een reisverslag vanuit China bij te gaan houden.

Weet iemand een gratis web-log o.i.d. dat ook vanuit China bereikbaar is?

Ik zie nu vaak -waarbenjij.nu-, maar kan nergens vinden wat de kosten daarvoor zijn (er wordt wél vermeld DAT er kosten gerekend zullen gaan worden).

Alvast bedankt,

groeten

• csekka

waarbenjij. werkt super. Is goed bij te houden en bereikbaar vanuit china.

Kosten zijn, volgens mij pas, als je boven een aantal foto's gaat zitten…..

Wij hebben, afgelopen zomer, niets betaald.

En van je blog kun je een heel mooi boek laten maken. Echt een prachtig document.

succes

• pc

Wij hebben ook -waarbenjij.nu- gebruikt, is ons heel goed bevallen.

Was idd gratis tenzij je boven een aantal foto's uitkomt.

Ik dacht dat je 150 foto's mocht plaatsen en daarna zou moeten betalen.

Na de reis een prachtig boek van laten maken bij de site, echt een aanrader.

Succes en een fijne reis gewenst:-)

• Nataschja

Leuk, wij vinden het altijd leuk om zulke verslagen te volgen en mee te lezen, doet ons ook even weer aan die bijzondere momenten denken en nog even wegdromen….

• pepe

Ik heb een site via Shutterfly… veel meer mee mogelijk; veel persoonlijker te maken, geen maximum aan foto's; als site veel mooier om te zien.

Nadeel is wel dat je er niet in één keer een boek van kunt maken, dat kost meer werk achteraf.

Net als waarbenjij.nu goed bereikbaar vanuit China (dat is bij sommige sites weleens moeilijk) en als je de basis eenmaal hebt, zijn foto's en dagboekverhalen heel makkleijk toe te voegen.

En; alles gratis!

• nicole

Wellicht is reisverslagen.com ook een optie. Ik denk dat wij die gaan proberen.

Groetjes Nicole

• kasteel

Bedankt voor alle reacties!

Ik ben druk aan het stoeien met m'n reisverslag, nuja, de site voorbereiden dan hé. :)

• summer-2424@hotmail.com

@ kasteel denk at je ook niet wachten kan om weg te gaan, we zitten elke dag te hopen dat we de ta krijgen , we weten dat het nog wel duren gaat maar toch

• jovio

Deze vraag doet mij denken aan mijn zoektocht naar een mogelijkheid om (het liefst gratis) een website/blog bij te houden die je kan beveiligen.

Dus die je alleen kan bekijken wanneer je een inlogcode hebt.

Zo kan ik voor familie en vrienden een mooi verslag maken van onze adoptie wachttijd en reis, maar kan niet gelijk de hele wereld mee genieten.

Heeft iemand van jullie een idee?

Alvast bedankt!

• Petra

www.reismee.nl Helemaal gratis deze hebben we voor onze eerste reis gebruikt en ik heb voor een megelijk nieuwe reis al weer een pagina aangemaakt. Je kun er ook een wachtwoord aan koppelen zodat alleen de mensen die je het wachtwoord hebt gegeven naar de foto's en verslagen kunnen kijken.

Groeten,

Petra