drager of buggy wat is handig

• summer-2424@hotmail.com

hoi hoi

we zitten ons af te vragen wat is handig mee te nemen naar china een buggy of een drager, of kopen jullie dat daar…

hoor het graag

gr summer

• m.r

Wij hadden een buggy mee en waren er blij om. Hangt natuurlijk een beetje af van de leeftijd van je kindje. Ons mannetje was 23mnd. Hij heeft heerlijk kunnen slapen in de buggy (als het in bed niet lukte bijv) maar ook omdat het zo warm is dan is een drager misschien niet zo fijn. Met de excursies naar bijv. de Chinese muur en de gele rivier is een draagzak practischer. Al hebben wij ons prima kunnen redden. Elkaar gewoon een beetje helpen met buggy's omhoog sjouwen…Kun je nog lachen ook..

• summer@

we hadden een buggy mee en een buik/rugdrager, maar hier wilde onze dochter niet in zitten, we waren blij met de buggie, maar je kan in china ook prima een buggy kopen ze zijn daar niet duur.

• B

wij hadden een rugdrager en buggy mee maar hebben (ook vanwege de hitte) alleen de buggy gebruikt en we hebben hem erg veel gebruikt omdat we tijdens de uitstapjes veel kilometers maakten…Als het wat kouder is zal een rugdrager wel handig zijn…

• Yuut

Hoi Summer,

Wij hadden hetzelfde, ;-)

We hebben nog een buggy van onze 1e, denk dat we die ook gewoon meenemen, maar inmiddels ook een drager aangeschaft, de Boba. Echt ideaal, kan tot 20kg en zelfs met de oudste nu als proefkonijn is het licht dragen.

Toen we de oudste gingen ophalen, niet uit China, maar uit een ander warm land hadden we ook buggy en drager, alleen een hele goedkope drager. Dat was dus echt geen succes, heel warm, zwaar, lastig om te doen en instabiel. Die Boba is wel prijziger, maar volgens mij gaat het wel lonen. We zitten nu zelfs te twijfelen of we niet een 2e aanschaffen voor de reis. Oudste vind het nl ook echt leuk, en zeker op vliegvelden ed vind ik het wel een prettig idee hem zo dicht bij te hebben, plus dat hem een beetje kennende…..als zijn broertje erin gaat zitten wil hij natuurlijk ook ;-)

Nu wel hopen dat broertje er idd ook in wil.

Leuk he die voorbereidingen? Ik heb ook net de 1e dingetjes aangeschaft als vermaak tijdens de vliegreis.

Groetjes Yuut

• pepe

Hoi Yuut,

nooit aanschaffen, lenen…

summer

Wij nemen er dit keer 2 (dragers) mee, een voor nummer 3 (4 jaar, 14 kilo) en één voor nummer 4 (bijna 3, ook 14kilo?)

Nr 1 en 2 lopen, met buggy zijn je handen vol, met een drager heb je je handen lekker vrij.

Wij hebben zelf een dure al 10 jaar lang dezelfde, hebben al 4 kids ingezeten en is onverwoestbaar….

Nu, omdat we er twee nodig hebben, hebben we vrienden lief aangekeken… en kunnen er dus 2 dragers mee, zonder grote uitgaven.

Voor de liefhebber hebben we trouwens nog wel een hippychick te krijg…. hebben wij ook gekregen van een lief adoptie-vriendinntje maar 14 kilo is echt te veel daarvoor.

met 8-11 kilo ging dat nog prima, nu niet meer….

• Yuut

Haha, ja Pepe, dat heb ik ook al bedacht, vooral omdat de drager voor de oudste w.s. ook echt voor daar is. Helaas zijn alle “jonge”ouders in ons bereik vooral vd wandelwagens. Heel mal, want ik zie echt zo de voordelen van die dragers…..vooral dat argument van die handenvrij, bijvoorbeeld op het vliegveld met ook de reistassen enzo!

Trouwens, Wauw, nummer 4! Super leuk! maar dan te bedenken dat ik de reis met 2 kids straks al een heel gedoe vind ;-)

Groetjes, Yuut

• Petra

Wij hebben een drager en een buggy mee genomen. We hebben meer gebruik van de buggy gemaakt maar de eerste dagen was de drager ook erg handig. het was geen probleem om beide mee te nemen!!!

Groeten,

Petra