weinig SF-kindjes....?

• Paulina C.

Hallo allemaal,

Zitten er op deze lijst nog steeds mensen die wachten op een SN-kindje uit China? Het valt mij op, dat er de laatste tijd heel weinig nieuwe kindjes aan de SF-lijst van K&T worden toegevoegd. Heeft een van jullie een idee hoe dit komt? Misschien heeft iemand al contact gehad met K&T hierover? Ik vraag me af hoe het komt dat er eerst heel regelmatig nieuwe kindjes aan de lijst werden toegevoegd en nu nog maar zo zelden.

Groeten,

Paulina

• Hermine

Hoi paulina,

Ook wij wachten op een sn kindje uit China via K&T. Het valt mij ook op, heb ze nog niet gesproken erover. Wij zijn pas vanaf deze week matchbaar ivm 2 jaar huwelijksduur dus wij zullen nog wel even moeten wachten. We hebben al wel mogen reageren op special focus kindjes. Hoe lang staan jullie op de wachtlijst? Succes

Grooetjes Hermine

• Paulina C.

Hoi Hermine,

Onze papieren zijn pas eind vorige maand naar China gegaan, maar we konden vanaf februari al kijken op het beveiligde gedeelte van de site. Ik ben dus een ebetje ongeduldig :) Zijn jullie papieren al lang in China? Volgens mij matchen ze ook nog steeds via de shared list. Dus misschien gaat het wel sneller dan we denken :) Snap alleen niet waarom er nu steeds zo weinig nieuwe kindjes op de site staan, terwijl WK juist een paar keer heeft gevraagd naar ouders voor SN/SF-kindjes op hun site…?

Groeten,

Paulina

• Hermine

Hoi Paulina,

onze papieren zijn deze week ingelogd in China. We lopen dus gelijk op haha. Wij mochten vanaf maart reageren, en dat hebben we ook gedaan. Helaas voor ons zijn we niet de adoptief ouders geworden, gelukkig voor het kindje was hij/zij snel gematched. Ze matchen zeker ook nog via de shared list, dat lees ik zo nu en dan via de yahoo sn mailinglist. Maar niet veel meer. Ik vind het ook vrij stil. En ik las inderdaad ook bij WK dat nog steeds ouders zoeken voor sn kindjes. Ook hier een beetje ongeduldig, maar het wachten is pas begonnen, dat realiseer ik me wel.

Groetjes Hermine

• Daan

hoi Hermine en Paula,

Was benieuwd of jullie al gematcht waren met een kindje.

Groetjes daan

• Hermine

Hoi Daan,

Nee ik niet in ieder geval. Bedankt voor je reactie. Ben je ook een wachtende ouder? Via K&T?

Groetjes Hermine

• Daan

hoi Hermine,

Wij zitten inderdaad bij K&T maar zijn 11 april gematcht met een kindje van SF programma. We wachten op dit moment nog op de LOA. Vandaag contact gehad en het schijnt nog te liggen tussen het ministerie en de RvK. We wachten met smart op meer info, de naam, een foto, etc. Je weet dat het centraal thema “wachten” is maar soms ben ik zon ongeduldig!!

Groetjes Daan

• Hermine

Hoi Daan.

Gefeliciteerd! en hopelijk snel de LOA. Hier ook ongeduldig haha!

Groetjes Hermine