kinder vlieg tips

• Yuut

Hallo,

Wij hopen over een week of 5 onze nieuwe zoon op te halen uit China, en ik ben een beetje op zoek naar tips om hem, 1,5jr, en onze andere zoon van ruim 4 bezig te houden tijdens de toch wel erg lange vlucht.

Als iemand ideen heeft, heel graag!

Uiteraard ben ik al bezig boekjes, kleurboekjes, puzzeltjes en dvdtjes in te slaan, en gaat de Ipad mee voor de spelletjes, maar hoe meer tips hoe beter.

Groetjes Yuut

• vrouwdekker@gmail.com

Voor de vlucht even laten wachten met eten en dan een goede fles pap er in doet wonderen.

Wij zijn net 3 weken terug met onze zoon en die sliep heerlijk 5 uurtjes van de 10.

• Simone30

Nier gevlogen maar wel uuuuuuuren gereden: ieder uur iets uit de grabbelton/tas….

• Paula K

HIER vind je veel tips over kinderen (tu)

• summer-2424@hotmail.com

@ yuut het wijst zich vanzelf als ik naar mij zus ga in de usa gaat het ook altijd goed, geen problemen , zitten we ook veel vlieguren in het vliegtuig, ik neem altijd nieuwe spulletjes mee van tekenspullen tot knustels spullen, de ninento doet zijn werkon the plane heb je en tv met kinder programma in het , wat lekkers om te snacken voor haar , zo kwamen we altijd de meer dan 12 uur uren easy door.

Memory is erg leuk en een kleine puzzel alles nieuw zodat ze wat te doen heeft op de terug reis, op schiphol gaan we altid naar de kinderhoek met glijbaan en klim spullen is ze haar energie al een beetje kwijt , tevens een nieuw dik voorleesboek, met sprookjes zodat als ze moe is of geen zin in andere dingen heeft ik haar kan voorlezen.

gaat altijd prima

hoop dat je wat aan mijn tips hebt

gr summer

• Yuut

Dank iedereen voor de tips, gaat zeker helpen!

@ Summer, waar is die kinderhoek op schiphol met glijbaan enzo? Voor oudste er was gingen we vaak en ver op reis, maarja, zonder kids kom je daar dus niet terecht….Denk dat die wel handig is, oudste is nogal energievol ;-) Hoe gaat het bij jullie met de voorbereidingen? Gaat opschieten he?

@ yuut als je na de gate gaat, is het bij de winkels goed kijken achter de winkels is het halverwege

ik geloof dat het kidsjungle heet zo voorbij, er zitten er twee halverwege en aan het begin , anders ff vragen , we zijn druk bezig met kleding kopen, kamertje is bijna klaar, we moeten nog van de week naar de ggd om spuiten te halen ( AUWWW) maar doen het graag, hoe is het bij jou…

op school zit de juf te wachten ze gaan een project maken dat ze haar broertje gaat halen uit china, zij is de piloot echt super leuk, de weken mogen omvliegen hehe, krijg van iedereen leuke boeken over china en super tips van mensen die al geweest zijn

.

gr summer

• Daan

hoi Yuut en Summer,

heerlijk om te lezen over jullie voorbereidingen! Ik leef helemaal mee met jullie. Weten jullie al wanneer je mag afreizen?

Daan

@Daan nee helaas nog niet het wachten is op de TA

• Yuut

@ Daan, nee, nog geen definitieve datum, wel een voorlopige, eind volgende maand. Dat zou niet meer dan een week of 2 voor of achteruit moeten afwijken, is ons verteld, dus hoe dan ook, het komt dichterbij!