Hallo, voor degenen die naar het comfort suites hotel in China zijn geweest; er is volgens mij een soort van keuken op de kamer, maar is er ook een kookplaat zodat je zelf iets kunt bereiden?
Nee, in de kamer geen kookplaat, alleen waterkoker.
(en ook geen bestek!!, dus zelf meenemen)
naast het hotel zit een supermarkt en op de 2e verdieping een soort kantine. Hier kun je een kaartje kopen (soort beltegoed) en kun je eten kopen. Wij hebben met onze kanjer hier zeker 3 dagen eten gehaald en waren nog geen 15 euro kwijt.
Handig is dat je kind dan zelf kan aanwijzen wat hij/zij wil. Er was afgelopen zomer 1 dame die een beetje engels sprak.
Het eten was erg lekker
(en naast de super zit de Mac, kan ook altijd nog)
Dank voor de antwoorden. Het lijkt me zo prettig om juist zelf iets te kunnen bereiden en niet afhankelijk te zijn van restaurants etc. Ik kook het liefste zelf -D het gaat me dus niet zozeer om het besparen van kosten. Ik weet dat er in Beijing ook wel hotels zijn die wel een kookvoorziening hebben (apartementhotels). Is iemand al eens in zo'n hotel geweest?
Ik weet niet of je liever zelf kookt uit angst iets niet te lusten of omdat je het erg leuk vind maar er is zoveel lekkers in CHina te eten, dan wil je echt niet naar de Mac. Je kunt de 1e keer met je gids gaan en vragen of ze bepaalde gerechten op wil schrijven: bijv. kip, brocoli, rundvlees, ei, rijst, komkommer, etc.
Als je al een kook voorziening hebt dan heb je vaak weer de producten niet die je wilt gebruiken. Want met de producten terplekke te verkrijgen kun je beter uit eten gaan, goedkoper.
Wij aten wel regelmatig lekker een boterham op de kamer met smeerkaas of iets anders erop. Er is een koelkast dus je kunt wel brood, beleg en toetjes bewaren. En afhalen is idd ook een optie.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?