Aankomstkaartjes

• Nataschja

@b

mma

mag ik vragen welke bemiddelaar dat was?

Dat zou bij ons dan ook gebeurd kunnen zijn en alls het dezelfde is dan ga ik ze mailen.

• conny

Walgelijk!!

Ik heb eens gekeken op marktplaats, er worden zelfs kaartjes aangeboden in ruil voor DEpunten!

• B

het was bij Meiling.. het kan natuurlijk ook dat ze via de meiling mailing ons adres heeft (stond ons kaartje ook in) maar ik meen me te herinneren dat hij is doorgestuurd… Was natuurlijk een hectische tijd maar weet wel dat er in die tijd meerdere waren die het verzoek kregen…

• B

wat een vage handel ja en wat moet iemand daar mee zou ik dan denken..

• Bianca

Ik vroeg mij al af wat je toch met een aankomstkaartje van een ander moet. Op marktplaats gekeken… wat vreselijk!!!! Ik ben alvast gewaarschuwd! Veel dank daarvoor!!

• Hermine

Ja inderdaad bedankt voor de tip! Echt alleen goede bekenden krijgen er een.

• m.d.

Het is ons zojuist overkomen.

Ons kaartje is verhandelt voor 1500 DE punten! Waar gaat dit over? Ben heel boos!

Het ligt, volgens wat wij nu kunnen traceren, bij de 4e ‘eigenaar’. Heb contact gehad met adverteerder, zij heeft de advertentie verwijderd en bood excuus aan. Moest me maar geen zorgen maken, kaartjes verdwenen meestal in een plakboek…huhu, en zij verhandelt ze! Wat nou plakboek?

Heb haar uitgelegd dat ze voortaan eens na moest denken over de mensen achter het kaartje en hun verhaal en emoties. Ben er echt heeeeel boos over!

Iets zo belangrijks voor ons, waar we jaren voor gevochten en gewacht hebben, staat gewoon als handelswaar op internet! Plus al je persoonlijke gegevens ook nog…

kijk, dat je een hobby hebt, prima, maar je hebt het hier niet over een tasje of theezakje of weet ik wat. Er stond bij ons een heel persoonlijk gedicht in, en ook gegevens dus over onze zoon….ligt nu bij een vreemde of wie weet staat ie volgende week weer op mp voor volle eftelingkaarten of de complete mini verzameling van appie heijn.

Ga dit nog wel verder uitzoeken…