Raar hoor dat soort dingen.
Je zou toch zeggen dat dat ook niet in het belang is van het kind…
Die moeten dus wachten terwijl er wel aspirant ouders zijn die zouden willen adopteren.
Even nieuwsgierig: over wat voor SN's gaat het dan bij WK?
Dag T,
Zeg ik dan dat dat niet zo is? Vind het vooral opvallend dat er voor een bepaalde groep kinderen steeds hernieuwde oproepen geplaatst moeten worden (ja, ik weet dat het ook door andere vergunninghouders gebeurt en ook voor andere landen en als ik die zie plaats ik die ook hier) terwijl er aan de andere kant steen en been door mensen wordt geklaagd dat adoptie zo ingewikkeld is en zo lang duurt.
Groet!
Waarom geen 1 landelijke vergunninghouder? Kan je switchen. Kosten gaan naar beneden (minder overhead), er is beter toezicht te houden etc. Voor de match lijkt me dit alleen maar winst, als je dringend op zoek bent voor een kind(eren), is er meer keuze. Dit zou toch gerealiseerd moeten kunnen worden, vooral nu de adopties drastisch dalen? Ik weet dat het antwoord hier niet vandaan gehaald kan worden, maar vraag het me wel's af…….
Hoe triest is deze gang van zaken!
Zou jullie vergunninghouder dit kindje niet van de Shared List kunnen halen zodra WK het terug plaatst?
In het belang van het kind moet hier toch samengewerkt kunnen worden, zou je denken.
(Ik had graag willen reageren, maar wij zijn al gematched.)
seraya Schreef:
——————————————————-
> Wij zitten bij een andere vergunninghouder. Wel
> gebeld naar WK naar aanleiding van de berichten.
> … Onbegrijpelijk dat de
> vergunninghouders hierin niet kunnen samenwerken.
> … Wanneer we zouden
> overstappen, zou dat betekenen dat de hele
> papierhandel overnieuw moet, het wordt in China
> behandeld als een nieuwe aanvraag. Daar gaat weer
> tijd overheen voor we ons nieuwe dossier in China
> hebben en het kost ons het geld wat we al aan de
> andere vergunninghouder hebben betaald.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?