Welk merk broeken valt smal?

• t@sje

Even voortbordurend op een ander draadje over kleding: onze zoon is (naar NL maatstaven) klein en vrij tenger. Dat is met het kopen van broeken lastig. Korte broeken gaan wel, die koop ik 1 of 2 maten kleiner en dan past het goed, maar lange broeken vaak een probleem. Als ik bijvoorbeeld bij de Hema of H&M een spijkerbroekje voor hem koop, ziet het er niet uit. Veel te wijd, ook als ik het elastiek in de taille helemaal aansnoer. Een merk dat hem wel goed past, is Vingino. Maar dan betaal je rond de 50 euro per broekje en dat vind ik eigenlijk te veel. Kortgeleden heb ik ontdekt dat bij WE de blue ridge slim fit jeans ook wel aardig past. Is een strak model broek, maar valt bij hem baggy. Is een stuk betaalbaarder, maar helaas ook wel minder leuk dan de broeken van Vingino.

Herkennen jullie het bovenstaande? En waar (en van welk merk) kopen jullie leuke broekjes voor jullie kids?

• jipke1976

hey hey

ik herken het wel idd en ook op zoek naar een ideaal betaalbaar merk.

Hier is het probleem dat 86 van boven vrij goed zit maar dat ze dan te kort worden

en 92 is wat lengte betrefd goed maar zijn veeeel te wijd en aansnoeren is dan ook niet mooi.

probeer de duurdere merken die goed zitten altijd in de opruiming te kopen

• csekka

gelukkig is het nu de tijd voor de korte/knie/kuitbroeken, dat scheelt weer.

Heb je al op Marktplaats gekeken, daar wordt ook veel kinderkleding aangeboden.

En hou de outlets in de gaten. Er zijn vaak van die kleine beurzen met merkkleding voor een zacht prijsje.

En tot die tijd hopen dat jullie Gup lekker aankomt en groeit.

Succes!!

• nicolet

Wij hebben ook een tenger ventje. De name=it broekjes slim fit passen hier goed. En ook de broekjes van Cars maar die zijn ook weer een slagje duurder

• K

Hier ook een name-it en cars fan! Vind sommige cars broeken wel wat vingino-achtigs hebben.

Via internet zoeken scheelt ook nog wel eens een 10tje op een broek.

De broekjes zijn idd niet de allergoedkoopste, maar zitten dan wel weer heel mooi. Heb ook wel goedkopere geprobeerd, maar zit toch stukken minder mooi.

Ons mannetje is trouwens zeker niet tenger, maar pasvorm is ook bij hem erg belangrijk.

• MarloesG

Ik koop vaak in de opruiming scheelt een boel geld en vaak hebben ze nog vanalles.

Heb je wel eens het merk Noppies geprobeerd? Valt bij mijn zoontje erg goed en is ook erg smal. Imps & Elfs is ook een aanrader. En van de hele dure merken ben ik echt een fan van Tommy Hilfiger en Mc Gregor. Vallen uitstekend!

Groetjes,

Marloes

• t@sje

Bedankt voor jullie tips. Ga zeker even rondsurfen op internet… Vraag me alleen af waar je in de uitverkoop merkbroekjes kunt kopen. Bij de webwinkel waar ik wel eens koop (amazingkids.nl bijvoorbeeld) is juist Vingino nooit in de uitverkoop…

• Lesley

C&A en dan met name de Disney collectie maar ook hun eigen collectie!

• K

Ik google altijd op uitverkoop vingino ofzo. Meestal vind je wel iets. Broekjes van jilly en mitch (shoeby fasion) zijn ook mooi vind ik, en soms de WE.

Hier in de buurt zit een zaak die cars-broekjes een stuk goedkoper verkoopt. Maar dan moet je wel in de buurt wonen (helemaal in het noord oosten van brabant).

groetjes K

• MarloesG

Kijk eens bij kleertjes.com of olliewood.nl . Daar is nu ook uitverkoop aan de gang. Ik koop meestal in de uitverkoop in gewone winkels waar ik vaker kom. Krijg zelfs een email van ze wanneer ze beginnen met afprijzen. Erg handig!