rugdrager of buggy

• C73

Wij hadden in China voor onze dochter van toen 18 maanden een buikdrager. Deze hebben via MP gekocht en was van stof. Hup in de wasmachine en heel makkelijk als klein pakketje in de koffer. We hadden bij de Kruidvat zo'n goedkope buggy meegenomen maar die hebben we in China bijna niet gebruikt ( al is de buggy nog steeds in goede staat..)

Onze dochter vond het heerlijk om in de buikdrager te hangen. Ze zat in de drager met de rug naar me toe en kon zo mooi alles overzien. Ze vond het heel fijn om dicht bij me te zijn en vond het heel ontspannend om lekker te schommelen. Zodra wij de buikdrager pakten werd ze al helemaal blij omdat we dan op pad gingen.

De buggy vonden wij helemaal niet handig, maar goed dat is persoonlijk. Andere stellen bij ons hadden een rugdrager en dat ging ook prima, al was het wel een behoorlijk gevaarte om mee te nemen en te dragen.

Succes met de overwegingen en met de reis!

• Hermine

Dank je C73, ook een leuk idee een buikdrager! Maar is dat niet heel zwaar?

Groetjes Hermine

• nicole

Wij hadden destijds een buggy en we hebben een buikdrager/ rugdrager gehuurd . Onze dochter was anderhalf . Wij hebben hem als buikdrager gebruikt . Hij was tot een redelijk aantal kilo,s geschikt. Op het vliegveld en momenten dat je je handen even vrij wilt hebben is het erg makkelijk. Maar op sommige momenten is een buggy weer heel erg handig en zou je niet alleen afhankelijk willen zijn van een buik of rugdrager. Het fijne was dat wij een winkeltje in de buurt hadden waar je van alles voor de baby kon huren, vooral omdat je het maar zo kort gebruikt. Groetjes Nicole.

• Hermine

We kunnen een draagdoek lenen van vrienden, zon stoffen rekbare die je moet knopen. Hij kan op de buik, op de rug en op je zij. Idiaal!

Groetjes Hermine

• C73

Hallo Hermine,

Nou ik vond het wel meevallen. Maar je merkt het natuurlijk wel..

Maar ik ben van mezelf niet echt klein uitgevalllen.. dus vond ik het wel te doen. En ook al is de buikdrager van stof hij

is erg stevig. Mijn man hielp me ook met het omdoen en de kleine erin te “hangen”.

Hij is van het merk Baby Björn en in de winkel ongeveer 80 euro. Om MP toen gekocht voor 25 euro en je kunt hem immers in de wasmachine doen.

Wij vonden het heel makkelijk om alles te bezichtigen en we klommen met buikdrager en al in- en uit de taxi. Zo hoefden we haar niet elke keer er weer in- en uit te halen. Mijn man heeft haar ook wel gedragen, maar dat vonden de Chinezen iets te grappig…

En voor het contact met je kind is het perfect, lekker dicht bij je!

Je kunt natuurlijk altijd een buikdrager meenemen, ze nemen bijna geen ruimte in, werkt het niet kun je altijd nog de buggy gebruiken.

Succes met de reis!

• DMS

Toen wij naar China gingen hadden we een buik/rugdrager mee en een buggy. We hebben de drager totaal niet gebruikt. Het was gewoonweg veel te warm (40 gr) om ook nog zo'n ding om te doen. Onze zoon was net 2 dus kon ook stukjes lopen en bij papa op de nek! De buggy is wel veel gebruikt. We hadden een buggy op M.P. gekocht en deze doet het nog steeds goed. Zo hoefden we tijdens de vlucht ook niet zo op te passen en dat ding helemaal in te pakken…. mocht hij gesneuveld zijn dan hadden we de buggy gewoon achter gelaten.

Veel plezier met alle voorbereidingen, geniet ervan!

• Hermine

Dank je !