Wie zou ervaringen willen delen prive over adopteren van een kindje met down syndroom?
Heb een aantal vragen en hopelijk kan ik deze stellen aan iemand.
Groetjes
Dit amerikaanse gezin heeft ook meerdere kinderen geadopteerd waaronder 2 met down uit de Oekraïne. Ze zijn nu bezig nog 2 kindjes uit Bulgarije te adopteren waaronder 1 met down. Ze is nogal in de Here, dus als je daar niet van bent moet je er even doorheen lezen, maar toch zijn de blogs en foto's vaak erg aandoenlijk en informatief over special needs adoptie.
http://www.nogreaterjoymom.com/
Heb ook even op deze website gekeken en naast veel mooie foto's en positieve verhalen schrok ik wel heel erg van de foto van het bulgaarse meisje Hasya. Ze is 14 jaar op die foto(!), heel erg klein en mager en ligt in haar eigen urine (verschoning kan niet vaker dan 1 x per dag). De moeder beschrijft hoe arm het kindertehuis is.
Het raakt me erg, misschien nu wel meer dan anders. We zijn zelf net een maand thuis met ónze bulgaarse dochter en als ik dan dit zie, krijg ik tranen in mijn ogen, wat een leed en wat realiseer ik me dat onze dochter echt in een goed tehuis heeft gewoond.
Martine
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?