Nieuwe Stichting: adoptiekinderen uit Polen

• NH

Voor wie interesse heeft:

Adoptiekinderen uit Polen is een stichting die in 2011 op initiatief van een enthousiaste groep mensen opgericht is. Stichting Adoptiekinderen uit Polen wil ondersteuning, begeleiding en nazorg bieden na adoptie van kinderen uit Polen. Daarnaast wil de stichting een netwerk en ontmoetingsmogelijkheid bieden voor adoptief ouders en uit Polen geadopteerde kinderen.

http://www.adoptiekinderenuitpolen.nl/

• Melle

Goh wat een goede tip nh dan je wel. Hebben jullie er ervaring mee?

• Anja1

Misschien wel handig om de titel van dit topic wat aan te passen - je moet het berichtje goed lezen om te zien dat het gaat om begeleiding NA adoptie. Het betreft hier geen adoptiebemiddeling. Overigens kun je voor begeleiding na je adoptie en veel vragen ook (gratis) terecht bij de afdeling Nazorg van de SAV.

Groetjes,

Anja

• Melle

Hey Anja lees de site. Dit is nu eindelijk eens een stichting voor het kanaal Polen. Eindelijk voor na zorg wat gespecificeerd is in Polen. En. Niet voor andere kanalen.

• Mirjam1

Dan zou de titel van het onderwerp dus moeten zijn: Nieuwe stichting voor nazorg aan adoptiekinderen uit Polen.

• NH

Niet druk maken om de titel hoor. Die is prima.

Het gaat om een stichting die heet: “Stichting adoptiekinderen uit Polen”.

Er zijn vele stichtingen en verenigingen (geweest) die specifiek voor een bepaald land waren opgericht, zonder dat ze voor dat land bemiddelden.

Nu is er eentje voor Polen bijgekomen. Geïnteresseerden kunnen op de website lezen waar het precies om gaat.

• Anja1

Duidelijk betitelen om geen valse verwachtingen te wekken lijkt me!

Verder heb ik het prima gelezen hoor ‘t’, mijn toevoeging is enkel en alleen dat als het om adoptienazorg gaat je ook prima terecht kunt bij de SAV. Ook voor Polen.

• Melle

Ja Anja dit is voor kanaal Polen. Alleen voor Polen. Zoals duizenden verwijzers zijn voor China mmmm ff denken China enne niet te vergeten het land China.

Zeur niet zo over de titel bah. Schijnbaar niets anders te doen dan titels en mensen afzeiken.

NH toppie titel en fijne goede titel.

• metam

Nou eh t ,

Toen ik de titel las dacht ik ook dat het om een nieuwe vergunninghouder ging. Zo raar is dat dus niet…

Meta Meulenbelt

• Anja1

Dag t,

Ik ben niet de enige die het dus ‘verkeerd’ heeft geinterpreteerd..:-). Tja, en waarom nou iedere keer China erbij gehaald moet worden???? Nazorg van de SAV helpt voor alle landen, ook voor Polen.

Groet,

Anja