Ervaringen china visum online

• A G

Hallo,

Om diverse redenen zijn we aan het overwegen om het rondje Den Haag te laten doen door chinavisumonline. Aan de ene kant vind ik het wel een beetje “eng” om dat uit te besteden. Zijn er mensen die ervaring hiermee hebben? Ik kom op internet wel heel positieve reacties tegen voor het aanvragen van een visum maar ik vraag me dus af of er meer mensen zijn die hun documenten door hun hebben laten legaliseren en hoe dat is gelopen. Hoe lang duurde het bijv voordat je de documenten terug had?

• Enjoy

Goede ervaringen! Zowel met alle papieren als 3 x visa aanvragen. Snelle en correcte service.

• csekka

Geen ervaring met Chinavisumonline maar wel met RM express. Snelle persoonlijke service. Echt meedenken.

Het duurt net zo lang als zelf halen, maar dan de dagen van de post erbij.

Was zeer de moeite waard!!

• m.r

Samengewerkt met Visum China online echt super! Snelle en correcte service en erg vriendelijk en gemoedelijk in omgang. Niet langer twijfelen gewoon doen! Het komt echt goed..

• Hermine

Wij hebben onlangs zowel het rondje den Haag als de visa voor China en de legalisatie van statement of aproval door hen laten doen. We hebben hele goede ervaringen met hun. We kregen pas vlak van te voren te horen dat we heel snel af meosten reizen en ze heben het snel en goed afgehandlt Gevraagd om er een spoed procedure van te maken andsr hadden we het nooit gehaald met de visa voordat we vlogen. En 2x op en neer aar den haag was voor ons ook niet te doen met de tijd en de kosten vallen dan ook wle mee. Je kan ze altijd mobiel bellen en ze neemt altijd op. Heb van de stress wel ieder dag gebeld of het al klaar was maar ze stelde me gerust dat het goed kwam en da ze haar best deed.

Succes!

• catootjep

Hoi,

Ik lees dat je ook je statement of aproval door hun kunt legaliseren?

Weet iemand ook hoeveel dat kost om dat te laten doen?

We moeten 3x een visum hebben en dan graag ook dit document gelegaliseerd.

Waar meot ik dan aan denken?

Ik vond niet terug op hun site dat ze de statement of aproval ook legaliseren.

Hebben jullie daarover gebeld?

En doen ze dit vaker?

Ik hoor het graag.

Groetjes Carin

• Hermine

Hoi Catootjep,

Wij hebben ook de statemenr of aproval laten legalisreren door hun. Dat was afgelopen jaar. De kosten weet ik niet meer. Ik heb op hun site gekeken en daar staat een mobiel telefoonnummer op dat heb ik gebeld . De mevrouw legde alles duidelijk uit wat we moesten doen en invullen en het was snel voor elkaar. We zijn zeer tevreden over hun diensten.

Succes en goeie reis alvast!

Hermine

• Proudmom

Ook hier positieve ervaring met Visum China Online. Zeer persoonlijk en correct. Wij hebben daar persoonlijk de spullen afgegeven en weer opgehaald ipv op te sturen. Dit was voor ons goed te doen.

• kasteel

Ook wij hebben zéér positieve ervaringen met VisumChina, zowel met legaliseren als 5x VISA. Snel, niet duur, persoonlijk en ze denken écht mee met jouw unieke situatie, waardoor wij tóch alles op tijd binnen hadden! Zonder hen was het stressen geweest in ons geval!