Geachte heer/mevrouw,
Graag wil ik u hulp vragen in verband met een tv-programma voor Omroep Gelderland. Ik ben op zoek naar een stel in Gelderland dat dit jaar hun adoptiekindje heeft gekregen. We maken een kerstprogramma dat wordt gepresenteerd door Harm Edens en bestaat uit een kerstdiner. Dit kerstdiner wordt bereid door bewoners van een zorgboerderij en staat in het teken van eerste en laatste kerst. Voor dit diner nodigen we bijzondere Gelderlanders uit met een mooi persoonlijk verhaal in het thema eerste en laatste kerst. Bijvoorbeeld de eerste kerst als topsporter, de laatste kerst als directeur van een groot bedrijf, de eerste kerst met een nieuwe nier en dus de eerste kerst als gezin.
We zoeken een koppel uit Gelderland die na een lang traject hun eerste adoptiekindje hebben gekregen. We zoeken een stel met een special needs kindje. Een kindje met beperkingen die hier in Nederland meer kansen krijgt. We zoeken een stel die goed kunnen vertellen en het ook leuk vinden om op tv te komen. We zijn op zoek naar mooie persoonlijke verhalen.
We willen dit stel graag een aantal keer filmen met het kindje in de speeltuin bijvoorbeeld of het naar school brengen, dagelijkse handelingen en tijdens een medische check-up. Vervolgens willen we dit gezin met nog een aantal bijzondere mensen uit Gelderland ook graag uitnodigen voor het kerstdiner. Dit diner zal 25 november zijn. Dit diner wordt bereid door mensen van een zorgboerderij en hier maken we ook opnames van.
Kent u een Gelders stel dat het leuk vindt om hieraan mee te werken als inspiratiebron voor anderen en die het leuk vindt om een kerstdiner aangeboden te krijgen? Of kunt u mij helpen met deze zoektocht? Ik hoor het graag snel van u.
Alvast bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groeten,
Floor Foole
Redacteur/Verslaggever Omroep Gelderland
T.026 3713794
E. ffoole@gld.nl